A linea di trenu d'alta velocità Bursa serà cumpletata in 2026

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà annunziatu a data di cumpletamentu di a linea di Trenu d'Alta Velocità Bursa-Yenişehir-Osmaneli in Karabük, induve andò à fà una serie di visite.

U Ministru Uraloğlu, chì hà fattu una dichjarazione à a stampa durante a so visita à a Direzzione Provinciale di u Partitu AK Karabük, hà annunziatu chì a linea di Trenu Alta Velocità Bursa-Yenişehir Osmaneli serà finita in 2026.

U Ministru Uraloğlu hà annunziatu chì una certa parte di a linea in questione serà finita à a fine di u 2025, è tutta a linea serà finita in u 2026.

Informendu i membri di a stampa nantu à u Prughjettu di a Stazione di Karabük, Uraloğlu hà dettu: "Ci hè ancu un prughjettu di cuncettu quì. Hè un prughjettu di cuncettu. Avemu fattu un prughjettu preliminariu di u locu induve moveremu a stazione è firmatu. Facemu avà u prughjettu di dettagliu di e nostre ferrovie. "Sperendu, faremu u prughjettu finali di questu quì è l'avemu prima pigliatu in u prugramma d'investimentu, se pudemu finisce per questu annu, moveremu a stazione pigliendu u prugramma d'investimentu di 2025, è in questu prucessu, Parleremu di u prugettu detallatu, a forma di u locu, a manera di custruzzione, etc., è andemu per ellu, sperendu ", disse.