Erdoğan: A pensione di 10 mila lire ùn hè micca abbastanza

U presidente è u presidente di u partitu AK, Recep Tayyip Erdoğan, hà assistitu à a manifestazione di u so partitu in piazza Kütahya Pazar Yanı è hà fattu un discorsu.

Rimarchendu chì ùn anu micca nominatu i nostri candidati cum'è l'Alleanza Populare cum'è partenarii per l'elezzioni di u 31 di marzu in Kütahya, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu intruti in l'elezzioni cù candidati separati per cumpete in u travagliu è a pulitica di serviziu. Spergu chì sta cumpetizione di signori, chì vedemu cum'è una bona corsa, finisci in u megliu modu per a nostra cità. Indipendentemente da quale partitu appartenenu, ogni individuu di stu paese è ogni citadinu di Kütahya hà un locu speciale in i nostri cori. L'elezzioni venenu è vanu, ma l'amore ferma. Questa camaraderia cuntinueghja sempre cum'è un sonu piacevule in u celu. "Pregu chì Diu priservà sempre a nostra unità, sulidarità, benessere è fratellanza", disse.

"Ammu ancu luttatu cù u costu di a vita"

Nutendu chì sò senza dubbitu in lotta cù l'altu costu di a vita, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì i pensionati sò trà i segmenti chì affetta u più.

"Ancu se avemu aumentatu e pensioni à livelli incomparabile cù i periodi precedenti, vole chì i nostri citadini campanu a so vita in cundizioni migliori". Erdoğan hà dettu: "A pensione minima di 10 mila lire ùn hè micca abbastanza per i nostri citadini chì anu passatu a so vita per sustene elli stessi è e so famiglie. Allora, cumu aumentemu e pensioni à u livellu chì vulemu ? Cum'è un statu è una nazione, avemu da travaglià più, guadagnà più ingressu, è dà à i nostri pensionati i soldi chì si meritanu da i guadagni risultanti. Avà, certi pirsuni pruvucanu i nostri pensionati dicendu chì aghjunghje 7 mila lire, 10 mila lire à e so pensioni. Fighjate, avemu attualmente 16 milioni di pensionati in u nostru paese. Aghjunghje 7 mila lire à e pensioni significa aghjunghje 1,4 mila lire da u budgetu, chì hè circa 10 trilioni di lire, è trasferendu una risorsa di 1,9 trilioni di lire quì. Per piacè nutate chì ùn sò micca parlatu di a quantità di salarii attuali. Sò solu discrittendu u costu di l'aumentu supplementu, spressu cum'è 7 mila lira o 10 mila lira. In altri palori, ancu s'ellu ùn martemu micca un unchju unicu in u nostru paese in tuttu u 2024 è trasfiriu tuttu u budgetu d'investimentu quì, ùn serà micca abbastanza per copre sta spesa. In listessu modu, ancu s'è avemu usatu tutte e spese di u terrimotu per stu travagliu, ùn saria micca abbastanza. Se trasfiremu tuttu u budgetu di ognunu quì senza spende un centesimu in l'educazione è a salute, o risparmia un pocu o ùn hè micca. Se ùn pagamu micca i salarii di più di a mità di l'impiegati di u statu, cumpresi suldati, pulizza, educatori, prufessiunali di a salute, in corta, tutti i funzionari è i travagliadori, allora forse pudemu copre sta spesa supplementaria. Sottu di novu. Ciò chì parlemu quì ùn hè micca u costu di i salarii attuali di i nostri pensionati, ma a quantità di aumenti supplementari dumandati. "Semu ancu cuscenti di l'inghjustizia causata da l'aumentu lineari di e pensioni", disse.

"Avemu investitu più di 21 miliardi di lire in Kutahya in l'ultimi 101 anni"

Per d 'altra banda, dicendu chì a più grande prova di induve hè venuta a Turchia hè l'investimenti fatti in e cità, Erdoğan hà dettu: "In questu cuntestu, avemu investitu più di 21 miliardi di lire in Kütahya in l'ultimi 101 anni. Avemu custruitu 2 mila 900 nuvelle aule in l'educazione. Avemu stabilitu l'Università di Salute Kütahya cum'è a seconda università statale in a nostra cità. Avemu aumentatu a capacità di i letti di i dormitori di l'istruzione superiore in a ghjuventù è u sport à 12 mila 493. Avemu custruitu 61 impianti sportivi. Avemu cuminciatu à travaglià per dà à Kütahya un stadiu chì si cunvene. "Avemu trasferitu risorse per un valore di 2,6 miliardi di lire à quelli chì anu bisognu di l'aiutu suciale", disse.