Lütfü Savaş: "Ogni residente di Hatay chì hè ghjustificatu in i so rimproveri hè a corona di i nostri capi"

Indittendu chì ùn anu micca sperimentatu un prucessu elettorale normale, Savaş hà dettu: "Semu prima in ogni sondaghju realizatu. Se un altru candidatu altru ch'è mè hè statu numinatu, saria prontu à sustenelu. Inizialmente ùn pensava micca di candidà per l'uffiziu. Ma aghju capitu chì l'AKP puderia vince a municipalità cù un altu ritmu di votu, cusì aghju diventatu novu candidatu. Sò diventatu un candidatu micca solu in nome di CHP, ma ancu in nome di tutti i persone di Hatay. I sforzi di smear cuscenti è urganizati cuntinueghjanu nantu à e social media. Ogni residente di Hatay chì hè ghjustu in u so rimproveru hè a nostra gloria corona. Sapemu a ghjente di Hatay. "U populu di Hatay ùn sente micca a discordia di nimu". disse.

U presidente HBB Savaş; Hà criticatu ancu e ricenti rimarche di u presidente Erdoğan in quantu à l'elezzioni lucali è u rifiutu di a pruposta per investigà i zitelli persi in u terrimotu da i voti AKP è MHP in u Parlamentu.

Savaş hà dettu una volta di più chì prima di u terrimotu, anu dichjaratu certi quartieri cum'è zone risichi in quantu à a trasfurmazioni urbane è anu mandatu i schedarii necessarii à u Ministeru, ma ùn hè stata data alcuna risposta ufficiale.

U presidente Savaş hà dichjaratu chì 550 mila siriani mettevanu in periculu a struttura demografica in Hatay è hà fattu avvirtimenti impurtanti nantu à a struttura suciale è culturale di Hatay.

I citadini anu dichjaratu ch'elli eranu tristi da e sentenze di u presidente Erdoğan versu i guverni lucali di Hatay è dissenu: "Tu sì a nostra speranza!" Anu manifestatu u so sustegnu à Savaş cù e so parolle.

IMPLEMENTAREMU UN PROGETTU DI L'ALOGGIO PER L'INQUILETI

Savaş hà dichjaratu chì e strade chì ùn anu micca dannighjate in u terrimotu sò state danate da e macchine di custruzzione pisanti è tracciate; Hà fattu ancu novi assignazioni in unità pertinenti per risolve prublemi cum'è strade, acqua è ponti.

Savaş hà nutatu chì implementaranu prughjetti impurtanti in opere di fognatura cù grandi investimenti stu veranu.

Spieghendu u travagliu di a Municipalità Metropolitana dopu à u terrimotu, Savaş hà dettu: "Offremu opportunità convenienti di pagamentu per e bollette d'acqua. Malgradu a diminuzione di i nostri ingressu, cuntinuemu à serve Hatay. "Cum'è HBB, implementeremu un prughjettu di l'alloghju per l'inquilini chì sò diventati senza casa dopu à u terrimotu". hà fattu e so dichjarazioni.

Savaş, chì spessu hà dichjaratu ch'ellu ùn hà mai lasciatu Hatay dopu à u terrimotu, hà dettu: "Per i primi 5 ghjorni, l'equipaggiu di custruzzione ùn era micca permessu in Hatay. Hè stata diretta à altri lochi. U nostru populu hè mortu urlando sottu à e macerie. "Avemu travagliatu per Hatay da u primu ghjornu". disse.

Durante a so visita à u sindaco Savaş, u candidatu à u sindaco CHP Antakya Dr. Era accumpagnatu da Hüseyin Aksoy è u candidatu à u sindaco CHP Defne Halil İbrahim Özgün.