Marmaris serà fieru di oghje dopu à 20 anni

Affrontendu i citadini davanti à u CHP Marmaris District Building inseme cù CHP Muğla Deputy Gizem Özcan u ghjornu passatu (3 di ferraghju 2024), CHP Marmaris Mayor Candidate Acar Ünlü hà dettu in u so discorsu chì anu digià cuminciatu à travaglià per Marmaris 20 anni dopu; "Dece anni fà, sò diventatu un candidatu di u cunsigliu per serve u nostru paese. Grazie à Diu, dopu a nostra appartenenza à u cunsigliu, u Partitu Populare Republicanu m'hà datu u dirittu di serve a mo cità nativa è mè cum'è presidente di u distrittu. Di sicuru, questu hè per voi, i nostri cari amichi; Hè stata ottenuta cù u sustegnu di u populu di Marmaris è di i nostri membri di u partitu. Hè per quessa chì sò venutu à cunfessà à voi una volta di più a grandezza di l'istituzione in quale sò è à riceve sustegnu da voi in u novu periodu. Aghju dumandatu per sta pusizione di novu in 2019. U nostru partitu hà sceltu u nostru amicu Mehmet Oktay cum'è candidatu è avemu tutti uniti daretu à ellu è luttatu inseme per impedisce chì a nostra bandiera cù sei frecce falà da Marmaris. È oghje, cum'è u risultatu di e valutazioni longu, m'hà numinatu per rapprisintà u Partitu Populare Republicanu in Marmaris in a corsa di merria durante stu periodu. Quandu aghju principiatu stu prucessu, aghju affidatu à voi. Hè per quessa, à voi, a ghjente di Marmaris, à i mo cumpagni chì m'hà supportatu in stu prucessu, à i nostri parlamentari, u mo diputatu Gizem (Özcan) hè quì cun noi oghje per dimustrà u so sustegnu.

Oghje hè u tempu di inizià a corsa. Hè ora di cuntà i nostri prughjetti chì sunniamu dapoi u 2019, hè ora di ridisegnu stu mare è di pinghje e so acque di turchinu. Hè u tempu di mette u pesciu nantu à i gabbiani. Hè ora di sunnià un novu sognu cumunu per Marmaris. Hè ora di rializà stu sognu inseme è di mantene in vita per e generazioni future. Tutti noi, credimi, 20 anni da quì, certi di noi diciaranu à i nostri figlioli, certi di noi à i nostri nipoti: "Aghju fattu sta decisione per voi è hà participatu à l'iniziu di sti studii". Direte. Vi prumettu à tutti chì dumane hè u tempu di principià i ghjorni chì sarete onorati è fieri di e decisioni chì avete fattu, è induve i zitelli vi fighjeranu cun dignità. Ùn ci hè micca assai di un invernu scuru in Marmaris, ma a fine di l'inguernu scuru passa in marzu è a primavera. Allora, site prontu à travaglià inseme di novu sta primavera ? Sò pronti à piantà a bandiera di u Partitu Populare Republicanu, chì hè stata piantata in Marmaris in u 2004, più forte è più altu sta primavera ?
Siate prontu à fà un passu più vicinu à assicurà chì stu locu ferma per sempre in manu di u Partitu Populare Ripubblicanu ?Allora, ghjuru nantu à u mo onore è dignità chì prumettu à u mo figliolu è à i vostri figlioli un merre è una amministrazione municipale dumani indicà u to dettu. I mo cumpagni di squadra è eiu creeremu un Marmaris chì vi cunfiderete à i vostri figlioli, chì dumani indicà u vostru dettu, è chì vi assicurà chì prutege a vostra fiducia dumane. "dissi.

QUALE È CHP MARMARİS CANDIDATA MUNICIPAL ACAR ÜNLÜ?
"Acar Ünlü, chì a so famiglia hè di Marmaris, hè natu in Marmaris in u 1981. Acar Ünlü, chì hà finitu a so educazione post-primaria è liceu in Izmir; Hà finitu u so diploma di bachelor in Ingegneria Industriale à l'Università Başkent è u so maestru in a Facultà di Amministrazione di l'Università di Bilgi.
CHP Marmaris Candidatu à u Sindaco Acar Ünlü, chì hà iniziatu a so vita cummerciale in alberghi è ristoranti appartenenti à a so famiglia; In u 2007, hà fattu investimenti persunali in u mondu di l'affari cù a so propria Pizzarium Pizza è dopu i marchi di cafe Yoda.
U candidatu presidenziale Acar Ünlü, chì si maritò cù Aylin Feyzullah Ünlü in u 2006, divintò babbu di una figliola, chì anu chjamatu Ayperi, in 2010.
Acar Ünlü, u figliolu di Muhammet Ünlü, u primu è l'ultimu sindaco di Armutalan Town cum'è membru CHP prima di 2014, è Şennur Ünlü, chì hà servitu in diverse pusizioni in Marmaris CHP, principalmente in l'urganizazione di e donne; Hè membru CHP da u 2001, membru di u Cunsigliu CHP di a Municipalità di Marmaris trà u 2014 è u 2019, è u presidente di u distrittu CHP Marmaris trà u 2015 è u 2018.