A vendita di vendita al dettaglio hè stata spostata à i canali digitali è in linea

Capu di u Dipartimentu di Neuromarketing di l'Università Üsküdar Dr. Lecturer Selami Varol Ülker hà valutatu l'impattu di e plataforme digitale nantu à u cumpurtamentu di i cunsumatori.

Nutendu chì oghje, l'attività di vendita al dettaglio passanu da i canali di shopping tradiziunali à i canali digitali è in linea. U membru di a Facultà Selami Varol Ülker hà dettu: "In u 2026, a parte di e-commerce in tutte e vendite di vendita righjunghji u 24 per centu. "U periodu pandemicu hà avutu un impattu chì ùn pò esse ignoratu in a penetrazione di shopping in linea chì ghjunghje à questu altu livellu". disse.

Dr. hà nutatu chì in u primu trimestre di u 2020, quandu a pandemia si manifestava à una scala glubale, a crescita di e-commerce in i Stati Uniti hè stata ottenuta quant'è in i 10 anni precedenti. U membru di a Facultà Selami Varol Ülker hà dettu: "Tuttavia, hè previstu chì sta crescita rapida sperimentata durante u periodu pandemicu continuerà oghje è in u futuru, quandu l'impattu suciale di a pandemia hà cuminciatu à calà". disse.

A TECNOLOGIA DI REALTÀ VIRTUALE (VR) OFFRE NUOVE POSSIBILITÀ DI SHOPPING

Dichjarà chì si pò esse dichjaratu chì a tecnulugia di punta in i shopping online oghje hè a tecnulugia di realtà virtuale, Dr. Lecturer Selami Varol Ülker hà dettu: "U settore di e-commerce di vendita al dettaglio pò prufittà di soluzioni basate in tecnulugia di realtà virtuale in diversi modi. In più di l'ambienti digitali tradiziunali 2D cum'è i siti web, a diffusione di a tecnulugia di a realtà virtuale (VR) è a relativa facilità d'accessibilità di i dispositi cunnessi offrenu novi opportunità per cumprà in l'ambiente digitale. Una di l'applicazioni induve a realtà virtuale esiste in a vita cummerciale hè cunsiderata cummerci è soprattuttu retail. Fornisce à i cunsumatori una sperienza di shopping più interessante, gestionendu in modu efficace i prucessi chì portanu à a vendita, risparmià tempu è soldi sia per l'istituzione sia per u cliente, è aumentendu a cuscenza di a marca è a lealtà pò esse listati cum'è l'opportunità prominenti di a realtà virtuale ". disse.

Dr. U membru di a Facultà Selami Varol Ülker hà spiegatu chì a predizione chì queste tecnulugia ghjunghjeranu à 2027 miliardi 2 milioni d'utilizatori in 593 cunfirma l'investimentu fattu da e grande cumpagnie in u settore di u retail in u campu.