U Protocolu di Cuuperazione hè statu firmatu in u Scopu di u Programma di u Settore nantu à u Campus

Ministru di Industria è Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır è presidente di u Cunsigliu di l'Educazione Superiore (YÖK) Prof. Dr. Erol Özvar hà firmatu u protokollu di cuuperazione in u scopu di u Programma di u Settore nantu à u Campus, chì hà da scopu di riunisce l'impiegati di u settore è i studienti universitari.

Cù u protocolu firmatu; Sottu a dirigenza di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è a Presidenza di u Cunsigliu di l'Istruzione Superiore, hè destinatu à sviluppà un mudellu di educazione intrecciatu cù u mondu di l'affari per sviluppà e cumpetenze necessarie per u sviluppu di e tecnulugia attraversu studii applicati, per include mondu di l'affari in l'università, è di cuntribuisce à u sviluppu mutuale di cumpagnie è università.

U Ministru Kacır, in u so discorsu à a ceremonia di firma tenuta à u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan; Dichjarà chì, mentri custruendu u "Seculu Turchia", facemu passi fermi versu u scopu di "piena indipendenza" in tecnulugii critichi, hà dettu: "Mobilizà e nostre risorse umane, chì hè a nostra più grande risorsa, per elevà u nostru paese à u lega di giganti in u mondu rializendu i nostri obiettivi di Movimentu Tecnologicu Naziunale ". disse.

Kacır hà spiegatu chì sustenenu i ghjovani chì perseguenu i so sogni cù Teknofest, u più grande festival di l'aviazione, u spaziu è a tecnulugia di u mondu, è hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à sensibilizà è mantene l'amore di a tecnulugia vivu cù Teknofest, chì si terrà in Adana quist'annu. . Dichjarà chì i ghjovani sò stati intrudutti in u mondu di a scienza è a tecnulugia cù i Workshops di Tecnulugia Deneyap, Kacır hà dichjaratu chì i ghjovani sò stati ancu offerti una furmazione di software gratuitu in e scole di software di nova generazione aperte in Istanbul è Kocaeli.

Ricordendu chì anu iniziatu a prima implementazione di u prugramma di u Settore nantu à u Campus in u semestru di primavera di l'annu accademicu 2022-2023 attraversu u portale di l'educazione à distanza cù 20 università partenarii è 20 cumpagnie partenarii chì sò esperti in i so campi, Kacır hà dettu: "Avemu purtatu 36 diversi corsi di cuntenutu à più di 500 studienti. "U successu chì avemu ottenutu in u primu periodu hà senza dubbitu permessu à u prugramma di attruverà un intensu interessu da l'università è l'imprese". disse.

Indittendu a cooperazione università-industria, u ministru Kacır hà dettu: "A stu puntu, avemu ghjuntu à una grande cooperazione università-industria induve decine di cumpagnie è istituzioni leader di l'industria cum'è Aselsan, Arçelik, Baykar, Cezeri, TUSAŞ, Turkcell, TÜBİTAK. , Türksat prufittà di decine di millaie di studienti da 84 università. "Semu ghjunti à u puntu di mette inseme i fundamenti di a piattaforma. Cù u protocolu avemu firmatu cù u Cunsigliu di l'Educazione Superiore (YÖK) oghje; "Avemu firmatu una cullaburazione vitale cù tutte l'università in i nostri 81 cità per espansione è strutturà u Programma di Settore nantu à u Campus è aumentà rapidamente e cumpetenze tecnologiche di i nostri ghjovani". disse.

U presidente di YÖK Prof. Dr. Erol Özvar hà dichjaratu chì, grazia à u protokollu firmatu, serà pussibule di piglià passi chì sviluppanu ulteriormente a cooperazione università-settore, è hà dettu: "Cù u protocolu firmatu, i corsi elettivi seranu aperti in e nostre università in cunfurmità cù e richieste di u nostru mondu cummerciale è settori, è l'insignamentu di questi corsi serà realizatu da quelli chì travaglianu in l'istituzioni pertinenti è cunnessi di u nostru Ministeriu o l'urganisazioni di u settore. " "Esperti in u so campu puderanu participà". disse.