Stabilimentu mudernu per İnegölspor

BURSA (IGFA) - A Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja à sustene e squadre amatoriali è prufessiunali per fà di Bursa una cità di punta in u sport, hà ancu furnitu una facilità muderna à İnegölspor. U stabilimentu sportivu, chì hè custituitu da 3 blocchi è hè custruitu nantu à una zona di circa 38 decares, serve à l'atleti cù parechje facilità. A facilità, chì aghjunghje valore à İnegöl cù i so 2 campi di football in erba naturale, una tribuna per 600 persone, spogliatoi, stanze per l'alloghju per l'atleti, edifici amministrativi, caffetteria, piscina, bagnu turcu, parcheghju è parechje unità di serviziu, permetterà ancu. a furmazione di parechji atleti di successu in u distrittu.
A cerimonia d'inaugurazione, chì hà iniziatu cù a performance di danza folkloristica di u Gruppu di Danza Folk di a Municipalità di İnegöl, hà participatu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u Ministru di a Ghjuventù è Sport Osman Aşkın Bak, u guvernatore di Bursa Mahmut Demirtaş, u deputatu di Bursa Mustafa Varank è Ayhan Salman. , u presidente provinciale di u Partitu AK Davut Gürkan. , u sindaco d'İnegöl Alper Taban, u direttore generale di u Ministeru di a Ghjuventù è di l'Imprese d'Investimenti Sportivi Prof. Dr. Süleyman Şahin, u presidente di İnegölspor Osman Sevim, rapprisentanti di partiti pulitichi è atleti di club anu assistitu.

"Apriremu a nostra palestra ATATURK"
Parlendu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ringraziatu u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport, Osman Aşkın Bak, per u so sustegnu invariabile à i prughjetti preparati. Dichjarà chì u numeru di club di tir à l'arcu in Bursa, chì era trè quandu hà pigliatu u postu, hè aumentatu à 39, u sindaco Aktaş hà dettu chì Bursa hà avà sale di tir à l'arcu privati ​​​​è sale di taekwondo, è chì Hatice Kübra İlgün hè statu u primu in a storia di Bursa à classificatu in l'Olimpiadi. Dichjarà chì e municipalità toccanu parechji punti di a cità custruendu infrastrutture, strade, strutture suciali è culturali, u sindaco Aktaş hà dettu: "In particulare chì avemu una pupulazione ghjovana, l'investimenti sportivi sò assai preziosi è preziosi per u sviluppu sanu di i nostri figlioli. Fornemu decine di campi di turf artificiale, palestre è piscine. Apriremu u nostru Atatürk Sports Hall, chì avemu principiatu cù u so vechju nome è induve mantenemu in vita u nome "Atatürk", cù piscine è annessi, cù u sustegnu di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport. A sala avia 55 anni è putritu. "Avemu principiatu ancu stu prughjettu", disse.

"Allevarà boni atleti per i sport turchi"
Ricordendu chì hà servitu İnegöl per 13 anni è mezu, u sindaco Aktaş hà dettu chì İnegölspor hè una marca di sta cità è hà furmatu atleti impurtanti per i club di punta per 40 anni. Spieghendu chì i lochi rimanenti di İnegölspor in u centru di a cità seranu trasfurmati in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa è a Municipalità di İnegöl, u Sindaco Aktaş hà dettu: "Questa facilità hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana di Bursa. Custava 79 milioni di TL à quellu tempu. Ùn avemu mai cessatu u nostru sustegnu à u club. Queste cuntribuzioni continueranu sempre più cù u sustegnu di a municipalità d'İnegöl è di l'affari. Spergu chì İnegölspor vene in boni posti. Hè un grande piacè per mè di furnisce stu sustegnu è di ghjucà un rolu in a custruzzione di sta facilità, chì hà da ottene successi impurtanti in u futuru è furmà boni atleti per u sport turcu. "Vogliu successu à u nostru club, bona furtuna à a nostra facilità", disse.

"A Türkiye hè stata una rivoluzione sportiva"
U Ministru di a Ghjuventù è di u Sport, Osman Aşkın Bak, hà dichjaratu chì a stallazione aperta sigillarà u futuru di İnegölspor. U Ministru Bak hà dichjaratu ch'ellu cunnosce l'İnegölspor per un bellu pezzu, è ch'ellu hè ghjuntu à İnegöl è hà scontru cù Hikmet Şahin in u 1996, mentre era u secretariu generale di İstanbul Büyükşehir Belediyespor, per trasfirià un futbolista, è hà dichjaratu ancu chì Hikmet Şahin hà fattu grandi cuntributi à İnegöl in termini di sport. . Dichjarà chì l'İnegölspor hè una squadra chì forma attori impurtanti è hà una infrastruttura forte, Bak hà dettu: "Hè un club assai impurtante chì hà servitu u sport turcu. Bona furtuna à İnegölspor. Avemu vistu chì un tali facilità hè impurtante. U presidente Alinur hà ancu rializatu u so duvere di lealtà à questu locu. E relazioni trà i guverni lucali è i clubs sportivi sò assai impurtanti. Una di e prime cose chì u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan hà fattu durante u so mandatu cum'è Sindaco di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul era di custruisce campi sportivi per i club sportivi amatoriali, distribuisce materiali è migliurà e so strutture. Cuntinueghja questu è Türkiye hà avutu una rivoluzione sportiva per 22 anni. Ci sò 36 stadii custruiti à i standard UEFA in tutta a Turchia. Ci sò quelli chì cuntinueghjanu. Ci sò centinaie di sale di sport indoor è quasi 700 piscine olimpiche o semi-olimpiche. Ci hè una grande rivoluzione in u sport. Avemu vistu i risultati di questu cù i successi in l'Olimpiadi. Più recentemente, a nostra squadra naziunale di lotta greco-romana hè diventata u Campionu Europeu. Dopu à 31 anni, a nostra squadra di lotta freestyle hè diventata u Campionu Europeu. A nostra squadra naziunale femminile hè stata seconda in Europa. I nostri atleti vincenu parechje medaglie in pesi è taekwondo. Noi, cum'è Turchia, ospiteremu u Campionatu Europeu di Football 2032 inseme cù l'Italia. "Hè per quessa chì ci sò assai investimenti in sport in Bursa è in altre cità", disse.

"BURSA PROGRESSA RAPIDAMENTE VERSà A DIVENTA UNA CITTA SPORTIVA"
Dichjarà chì anu studii cumune cù a Municipalità Metropolitana di Bursa è chì cuntinueghjanu à travaglià per purtà un novu stadiu in İnegöl, Bak hà dettu: "Attacemu una grande impurtanza à i sport di natazione. Cum'è parte di u prughjettu "Nimu chì pò natà", avemu insignatu a natazione à quasi 10 milioni di zitelli finu à avà. In a screening di talentu chì avemu realizatu cù i nostri figlioli di a scola primaria di u terzu gradu, avemu direttu trè milioni è mezzo di zitelli à diversi rami sportivi. Semu à u serviziu di a nostra ghjuventù cù guasi 400 centri di ghjuventù, strutture sportive è campi di ghjuventù. Offremu ancu prestiti è borse di studiu à un milione è mezu di ghjovani. Grida à e famiglie. Assicuratevi di participà à i vostri figlioli in u sport. Purtate i nostri figlioli in strutture sportive per alluntanassi da i cattivi abitudini. Avemu ancu attivamente preparatu per l'Olimpiadi di Parigi 2024. Acceleremu i nostri sforzi per risponde à a dumanda di dormitori in İnegöl. Bursa avanza rapidamente versu diventà una cità sportiva cù e facilità chì avemu custruitu in tutta Bursa. Chì sta facilità sia benefica per İnegölspor. "Vi preghemu successu", disse.

U deputatu di Bursa Mustafa Varank hà dettu chì anu travagliatu per serve a nazione dapoi 22 anni cù u mottu "A prestazione di una persona hè un attu, e parolle sò irrilevanti". Spieghendu chì anu implementatu belli travaglii è prughjetti unu à unu, Varank hà dettu: "Vogliu ringrazià u Ministru di a Ghjuventù è u Sport, Osman Aşkın Bak, per ùn avè mai rinunciatu à u so sustegnu. 'Bragiu per Bursa. "Faraghju u mo megliu", disse. Semu persone chì amanu serve Turchia. Tutti cunnosci i rilazioni di u nostru presidente cù i sportivi è l'atleti. Cuntinuemu à vede i riflessi di u valore chì hà datu à u sportu è l'atleti. I nostri atleti ottennu un grande successu in l'Olimpiadi è i campiunati mundiali. In u periudu chì vene, purteremu strutture sportive è investimenti in e cità chì serviranu à a nostra ghjuventù. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Bursa per avè purtatu e facilità à İnegöl. "Bona furtuna", disse.

U guvernatore di Bursa Mahmut Demirtaş hà dettu chì Bursa hè una di e cità induve u cambiamentu in Turchia in l'ultimi 22 anni hè statu u più sentitu. Spieghendu chì ci sò investimenti seri in Bursa in u campu di i servizii di ghjuventù è sportivi, Demirtaş hà vulsutu chì e facilità purtate à İnegöl da a Municipalità Metropolitana di Bursa, induve i ghjovani si scontranu cù u sport, per esse benefiche è di auspiziu.


U sindaco di İnegöl, Alper Taban, hà dichjaratu chì sò assai felici chì İnegölspor, a marca sportiva di u distrittu, hà e so novi strutture. Taban hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, è u Ministeru di a Ghjuventù è u Sportu per u so sustegnu è hà dettu chì İnegöl hà da creà una bona marca di u futuru in u sport cù a so ghjovana pupulazione. Taban hà dichjaratu chì anu iniziatu a custruzzione di palazzi sportivi in ​​a regione Akhisar, in particulare i campi di football, è li ringraziò per u sustegnu datu in quantu à a custruzzione di l'İnegöl Stadium. Dichjarà chì crede chì İnegölspor hà da ottene novi successi cù e facilità è u novu stadiu, Taban hà desideratu successu à İnegölspor in a so lotta.


U presidente di İnegölspor, Osman Sevim, hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, per avè furnitu à u club, chì hè statu fundatu 40 anni fà, una facilità rara in Turchia. Dichjarà chì a facilità acquistata hè di grande valore per a sopravvivenza di u sport in İnegöl, Sevim hà dichjaratu ch'elli aspettanu supportu da u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport.


Dopu à i discorsi, i maglie di İnegölspor sò stati presentati à u Ministru Osman Aşkın Bak è u presidente Alinur Aktaş da u presidente İnegölspor Osman Sevim. Allora u presidente di u Ministru Osman, u presidente Alinur Aktaş è u so entourage, dopu avè tagliatu a cinta d'apertura, anu visitatu a stallazione è scontru cù l'atleti. sohbet hà fattu.