Visita à Kayseri Şeker da u Ministru di l'Agricultura è a Foresta İbrahim Yumaklı

A prima tappa di u prugramma Kayseri di u Ministru di l'Agricultura è a Foresta, İbrahim Yumaklı, hè stata a riunione di "Parti interessate di u Ministeriu di l'Agricultura è u Settore Forestale", ospitata da a Municipalità Metropolitana di Kayseri.

Ministru di l'Agricultura è Foresta İbrahim Yumaklı, u guvernatore Gökmen Çiçek, i deputati di Kayseri Ayşe Böhürler è Murat Cahid Cıngı, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Memduh Büyükkılıç, u presidente di a cooperativa di i coltivatori di barbabietole di Kayseri Hüseyin Akay hà assistitu à a riunione di i membri di u cunsigliu di u settore. U Ministru Yumaklı hà nutatu l'opinioni è i suggerimenti di i pruduttori in a riunione è hà dichjaratu ch'elli avarianu ricustruisce i settori agriculi è forestali inseme in u seculu turcu.

U Ministru Yumaklı è a so delegazione accumpagnata, chì sò venuti à Kayseri Şeker per incontru cù Kayseri Sugar Farmers, Kayseri Beet Growers Cooperative Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Hüseyin Akay, Kayseri Şeker Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Hurşit Dede, Membri di u Cunsigliu di Amministrazione è Auditori, Direttore Generale İsmail Gedik è parechje imprese agricule, mi hà accoltu cù fiori davanti à u so edifiziu.

Parlendu à a riunione tenuta in una atmosfera assai amichevule, Hüseyin Akay, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Kayseri Beet Growers Cooperative, hà dettu:

"Kayseri Şeker hè una urganizazione distinta di agricultori à standard internaziunali. Cù i scuperti chì Kayseri Şeker hà fattu in l'ultimi anni, in particulare l'annu 2023 hè statu un annu di picchi per i agricultori. Cum'è una urganizazione agricula, simu aperti, corporativi, pronti à esse responsabili, simu trasparenti in ogni modu, è ùn avemu micca pratiche secrete da i nostri agricultori. Speremu chì e nostre pratiche seranu un esempiu per altre cooperative in Turchia ". U presidente Akay hà dettu; Hà ringraziatu u Ministru di l'Agricultura è a Foresta, İbrahim Yumaklı, a delegazione accumpagnata è l'agricultori per a so gentile presenza.

In i so discorsi, u diputatu di Kayseri, u signore Bayar Özsoy, è u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Memduh Büyükkılıç, anu ringraziatu u sindaco Akay per furnisce un tali ambiente è u ministru Yumaklı per a so presenza.

Enfatizendu chì ùn hè micca straneru à l'industria di u zuccheru, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta İbrahim Yumaklı hà inclusu i seguenti punti di vista in u so discorsu;

"Semu felici di scuntrà voi, i nostri stimati agricultori, in Kayseri Şeker, una di e cooperative principali in u nostru paese. Turchia hà grandi cooperative. In questa industria. Kayseri Şeker hè un esempiu di marca. Sia i pruduttori è l'industriali di Kayseri sò assai abili à piglià un sughjettu è evoluzione in una marca. Ùn vulemu chì alcunu di i nostri pruduttori soffrenu perdite. "Cù i sforzi di i nostri pruduttori è i sforzi di i nostri impjegati, Kayseri Şeker batterà parechji novi record". Dittu.