L'ispettori di custruzzione anu reagitu à l'attaccu

Un novu attaccu hè statu aghjuntu à l'attacchi contr'à l'ispettori di custruzzione chì facenu un duvere in nome di u publicu. In l'incidentu chì hè accadutu in Adana, un membru di YDKBD Adana Branch, u pruprietariu di a Cumpagnia di cuntrollu di l'edificiu di Rht Group, Ö.T., hè statu sparatu in a gamba è feritu da l'imprenditore chì hà avvistatu per correggere e carenze in u situ di custruzzione chì inspeccionava.

Facendu una dichjarazione in quantu à l'incidentu di ferite armate, u presidente di YDKBD Bursa Branch, Esra İnhanlı, hà cundannatu l'attaccu.

Indittendu chì l'ispezione di l'edificazione hè un duvere publicu, İnhanlı hà dettu:

"L'autorità chì furnisce a vigilazione sò ancu e persone chì facenu un duvere publicu. Cundannamu stu attaccu. Vulemu chì u nostru cullegu si guarisca prestu. Avemu da ellu è sustenemu. Continueremu à seguità u prublema in ogni campu. Questu attaccu bruttu è eccessivu hè avà à pruvà a nostra pacienza è ci spaventa. Dumandemu cun preoccupazione; Una persona hà da perde a so vita per attirà l'attenzione à questu aspettu? "Speremu chì questu incidente serà l'ultimu attaccu à i nostri culleghi".