Ùn trascurate micca l'usu di i medicazione durante u Ramadan!

Un adultu sanu pò tollerà u digiunu per un periudu raghjone di tempu. In ogni casu, l'esperti indicanu chì i malati è l'anziani ùn ponu micca resistenti à u digiunu o i so disabilità è disabilità ponu aggravà se saltanu i so medicazione per via di disabilità fisica o disabilità.

Yeditepe University Facultà di Farmacia Dipartimentu di Farmacologia Leader Prof. Dr. Turgay Çelik hà datu infurmazioni nantu à l'usu currettu di medicazione durante u Ramadan è hà avvistatu chì l'usu di i medicazione ùn deve esse interrottu.

Ellu hà indicatu chì, se i malati è l'anziani ùn usanu micca medicazione durante u Ramadan, pò guidà à l'aggravazione di e malatie o l'attivazione di e malatie novi, a cessazione di u trattamentu o l'iniziu di e malatie. Turgay Çelik hà dettu: "Soprattuttu in certi situazioni di salute speciale cum'è a vechja, a gravidanza è l'allattamentu, è durante i periodi di ricuperazione di e malatie, u digiunu pò esse postponatu à un altru tempu. "Inutili, ùn deve esse scurdatu chì u digiunu pò aggravà a cundizione di salute o allargà u periodu di a malatia", disse.

"Piglià a medicina à tempu pò esse di valore vitale"

Dichjarà chì i medichi prescrivonu a medicina di u paziente "in una manera chì assicura chì hè abbastanza per trattà a malatia in u corpu", Turgay Çelik cuntinuò e so parolle cusì:
"Ritardà u tempu di piglià medicazione riduce a quantità di medicazione in u corpu. Hè vitale chì e persone cun malatie croniche cum'è u cori, a diabetes, l'ipertensione, l'asma, a tiroïde, u reumatismu, u cancer è l'epilessia piglianu i so medicazione senza interruzzione durante u Ramadan. L'individui chì anu bisognu di piglià medicazione in ogni mumentu per via di a malatia crònica anu da cunsultà definitivamente u so duttore quandu cambianu i schedarii di medicazione. In questi casi, u vostru duttore deve prima stabilisce se a vostra salute hè adattata per u digiunu. Se u vostru duttore permette di fastidiu, l'ora di medicazione deve esse pianificata è cuntinuata secondu a so ricunniscenza. Inoltre, deve esse attentu à manghjà una dieta stabile è moderata è beie abbastanza fluidi ".

Sè Definitivamente Vulete Fast, Cunsultate u vostru Medicu

"Se a vostra malatia hè stata trattata è hè migliorata, allora pudete digiunate parlendu cù u vostru duttore è aduprendu i vostri medicazione à sahur è iftar", disse Turgay Çelik, aghjustendu:

"Tuttavia, se u digiunu aumenta a malatia è cumencia à mostrà diversi sintomi di a malatia, hè necessariu posponà o piantà u digiunu. In i trattamenti chì cuntinueghjanu cù i medicazione pigliati 2 o 3 volte à ghjornu, hè necessariu di piantà u digiunu perchè ùn hè micca pussibule di rimpiazzà. Medicine deve esse pigliatu à certi intervalli à certi tempi. Se ci hè medicazione pigliata durante u ghjornu o s'ellu ci hè medicazione pigliata quandu i prublemi cumincianu à apparisce, u digiunu deve esse definitivamente postponatu o cessatu. "Se, malgradu tuttu, ci hè un desideriu di digiunu, u digiunu deve esse cuminciatu dopu avè rivisione a cundizione di a malatia è a dosa di medicazione sottu a tutela di un duttore".

"U digiunu dannu u sviluppu di u zitellu"

U prufessore hà avvistatu ancu di u digiunu per e donne incinte è chì allattanu. Dr. Turgay Çelik: "Se site incinta o allattate, ùn deve micca digiunu. Pudete posponà u digiunu finu à dopu à a nascita o dopu l'allattamentu. Per u zitellu è ella stessu, a mamma hà bisognu à piglià l'alimenti suffirenzi è nutritivi è cunsuma l'acqua. Hè evaluatu chì u digiunu di e donne incinte causa seri prublemi di salute in u sviluppu di u zitellu. "Per a salute è u sviluppu di a mamma è di u zitellu, u digiunu deve esse definitivamente postponatu durante questi periodi", disse. Turgay Çelik, chì hà ancu fattu suggerimenti per quelli chì preferiscenu digiunà, hà cuntinuatu: "Una grande cura deve esse presa per cunsumà cibi cù un altu valore nutrizionale è bevande sufficienti sottu a tutela di un duttore trà u tramontu è l'alba. In particulare, deve esse cura di stà luntanu da attività fisiche assai durante u periodu di digiunu. Duranti stu periodu, quandu i signali di diminuzione di i movimenti di u zitellu, vertigini, fatigue, nausea o vomiting sò osservati, u digiunu deve esse firmatu è a vigilazione medica è cunsiglii deve esse cercatu immediatamente. Intantu, deve esse cura di mantene boni abitudini alimentari durante a gravidanza è, se ne necessariu, aiutu deve esse cercatu da i medichi specialisti pertinenti ".

Sè vo site queste mentre digiunu, cunsultate definitivamente u vostru duttore

U prufessore hà dichjaratu chì mentre u digiunu, l'incomfortu pò esse sentitu per via di a fame, ma certi cundizioni pò esse sintomi di malatia. Dr. Turgay Çelik hà nutatu chì un duttore deve esse cunsultatu in i seguenti casi:

  • Se ci hè a fatigue o vertigini chì ùn diminuite micca cù u restu, pò esse dovutu à a pressione di sangue.
  • Sì avete nausea, vertigini è prublemi di cuncentrazione, pò esse dovutu à a desidratazione o a bassa ingesta di fluidi.
  • U risicu di furmazione di petra renale è i so sintomi ponu aumentà per via di a bassa ingesta di fluidu durante u Ramadan.
  • Sintomi cum'è stitichezza, mala digestioni è ardore di stomacu sò spessu scontri durante u digiunu. Per riduce a freccia di questi, hè necessariu una dieta sana è curretta.
  • A maiò parte di a ghjente dichjara chì sperimentanu sintomi cum'è mal di testa è migraine durante u digiunu: Se questi sintomi ùn si ne vanu micca o aumentanu, un duttore deve esse cunsultatu.
  • Hè necessariu di stà luntanu da l'attività fisica eccessiva durante u digiunu. Per d 'altra banda, se l'eserciziu hè necessariu, hè cunsigliatu di fà un eserciziu ligeru à a fine di u ghjornu.