A stazione di treni storica in affittu in Izmir

I funzionari di TCDD anu fattu un annunziu di "affittu" per a Stazione Şirinyer in Buca, Izmir. Una succursale bancaria era necessaria per allughjà a stazione storica. L'affittu mensile hè statu stimatu à 250 mila TL.

TCDD Operazione 3a Direzzione Regiunale hà fattu un annunziu notevoli per a Stazione Şirinyer situata in u distrittu Buca di Izmir. TCDD 3a Direzzione Regiunale hà publicatu una offerta di affittu per a stazione storica di Buca Şirinyer. In l'annunziu da esse fattu u 18 d'aprile, hè statu dichjaratu chì a stazione serà affittata per esse usata cum'è filiale bancaria. L'affittu mensile stimatu di l'edificiu hè di 250 mila TL più IVA. In l'annunziu, hè statu dichjaratu chì "U vechju bastimentu di stazione, chì hà una superficie totale di 432 m3, cumprese 331,00 m575,00 di zona chiusa è 2 m906,00 di zona aperta, situata in a pruvincia di Izmir, District Buca, U distrettu di Kızılçullu, 2 Island 250.000,00 parcel, serà utilizatu cum'è filiale bancaria per una tassa mensile di 31.12.2026 IVA esclusa. "Serà affittatu finu à u XNUMX, tenendu una offerta cù a "Procedura di offerta sigillata" per un prezzu stimatu di XNUMX. TL.

FUT APERTURA IN 1858 SOTTU U NOME DI PARADİSO

A Stazione Şirinyer, anticamente cunnisciuta cum'è Stazione Ferroviaria Paradiso, hè una antica stazione di treni à livellu chì appartene à TCDD situata in Buca, Izmir. Situata nantu à a ferrovia Izmir-Alsancak-Egirdir, a stazione hè stata custruita da a Cumpagnia Ferrovia Ottomana (ORC) per a ferrovia Izmir-Aydın sottu u nome Paradiso è hè stata messa in serviziu in u 1858. Dopu chì a Cumpagnia ORC hè stata acquistata è dissoluta da TCDD l'1 di ghjugnu di u 1935, a stazione hè stata sottu u cuntrollu di TCDD. U nome di a stazione hè stata cambiata in Kızılçullu durante stu periodu, è dopu à l'anni 1950 hè stata chjamata Şirinyer.