Dündar scontru cù Rapprisintanti di i Clubs Sportivi Dilettanti

U sindaco di Osmangazi, Mustafa Dündar, scontra i citadini di i diversi segmenti di a sucità à a listessa tavola ogni sera cù i prugrammi iftar chì urganizeghja in Piazza Osmangazi. U sindaco Dündar hà recentemente ospitatu una cena iftar per i rapprisentanti di i club sportivi dilettanti in u distrittu. U sindaco Dündar, chì hà accoltu i rapprisentanti di i club sportivi dilettanti in a piazza Osmangazi, l'opera più impurtante custruita di pocu tempu in Bursa, andò intornu à i tavulini unu per unu è strinse a manu cù ognunu di i so invitati individualmente prima di u tempu iftar. In più di i rapprisentanti di i club sportivi dilettanti, u presidente di u distrittu di AK Party Osmangazi Adnan Kurtuluş è u presidente di u distrettu di MHP Osmangazi Kerim Gürsel Çelebi anu assistitu à a cena iftar, induve l'unità di u mese di Ramadan hè stata revelata in u modu più bellu. Dopu chì a sera adhan hè stata recitata, tutti avemu pricatu inseme è rumpiu u digiunu.

DÜNDAR: "A PIAZZA OSMANGAZİ SERÀ U PUNTU DI INCONTRO DI BURSA"

Facendu un discorsu à i rapprisentanti di i club sportivi amatoriali dopu à l'iftar, u sindaco Dündar hà dettu: "Quest'annu, ci riunitemu intornu à a listessa tavola cù i citadini di diversi stili di vita cù i prugrammi iftar chì urganizemu in Piazza Osmangazi in Ramadan. A piazza Osmangazi hè un prughjettu assai impurtante di a nostra cumuna. Avemu avà ghjuntu à a fine di stu prughjettu impurtante, chì avemu principiatu cù u prucessu di espropriazione in u 2009. Hè una di l'opere più impurtanti custruite in Bursa recentemente, sia cù u so budgetu è a so struttura enormi. Nanzu à u mese di Ramadan, avemu urganizatu cuncerti pà i ghjovani pà presentà a piazza à u nostru populu. À l'occasione di sti cuncerti, circa 250 mila ghjovani avianu l'uppurtunità di vene in piazza Osmangazi è vede stu travagliu. Cuntinuemu à accoglie i nostri citadini cù prugrammi iftar durante u mese di Ramadan. Stu locu diventerà un locu animatu cù attività di 24 ore in u futuru. Osmangazi Square hè custituitu da un spaziu di 37 mila metri quatratu. Avemu fattu espropriazioni serii per ottene sta zona. Avemu preparatu un prughjettu in ligna cù pinsamenti cumuni pigliendu l'opinioni di i nostri citadini da tutti i campi di a vita. A prima fase di u prugettu, chì avemu implementatu in duie tappe, hè da esse cumpletata. Speremu, compiemu a seconda tappa di a piazza u 31 di marzu cù u sustegnu di i nostri citadini. U valore di a piazza Osmangazi serà capitu cumu si usa. Si parlava assai di un altru di i nostri travaglii di marca, Panorama 1326 Bursa Conquest Museum. In ogni casu, u Museu di a Conquista diventò un travagliu di prestigiu di Bursa. Visitatu da 146 milioni di persone da 3 paesi, u Museu di a Cunquista divintò u puntu di scontru di u mondu. "Piazza Osmangazi serà ancu u puntu di scontru di Bursa", disse.

DUNDAR: "Avemu dui prughjetti di impianti sportivi per u novu termini"

Sottulineendu chì a municipalità di Osmangazi furnisce un supportu seriu à i sportivi è l'atleti, u sindaco Dündar hà dettu: "Avemu 78 strutture sportive in Osmangazi. 48 di sti facilità sò stati implementati durante u nostru periodu. Osmangazi Athletics Hall hè diventatu u numeru unu in Turchia. Custruimu impianti sportivi in ​​diversi rami cum'è piscine, campi di basket è football, campi di tennis è li mettemu à u serviziu di i nostri ghjovani è citadini. Avemu preparatu dui prughjetti impurtanti in u campu di u sportu per u novu periodu. Puderemu benefizii à a nostra ghjuventù custruendu un stabilimentu sportivu nantu à 30 decares di terra in u Quartiere Yunuseli. Avemu un prughjettu chì avemu da implementà in u District di Kükürtlü sottu u nome di "Athlete Factory". Custruiremu una sala duv’ellu serà dispunibile e rami cum’è u handball, u basket è u badminton è l’offre à a nostra ghjuventù. Sapemu i prublemi di i nostri club sportivi amatoriali. Semu cuscenti di i sacrifici chì i nostri dirigenti facenu. "Cum'è a municipalità di Osmangazi, speremu di stà vicinu à voi in u novu periodu per sustene l'sport è l'atleti", disse.

KILIÇ: "Semu furtunatu d'avè un sindaco chì ama u sport"

U presidente di i Clubs Sportivi Dilettanti, Osman Kılıç, hà fattu e seguenti dichjarazioni in u so discorsu: "Piazza Osmangazi, induve simu quì oghje, hè unu di i posti più belli di Bursa. U nostru presidente Mustafa hà purtatu stu bellu locu à Bursa travagliendu passu à passu cù u travagliu chì hà realizatu dapoi parechji anni. Spergu chì tutti pudemu assistisce à l'apertura inseme. Felicita à tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u nostru presidente Mustafa. Semu più furtunati di parechji distretti è ancu di cità in Turchia in quantu à e instalazioni sportive in Osmangazi. Avemu un merre chì ama u sport è face investimenti seri in stu campu. "Vogliu ringraziallu personalmente è in nome di tutti i club sportivi amatoriali".

U presidente di l'Associazione di Clubs Amateur di Osmangazi, Zafer Akman, hà dichjaratu chì, cum'è club di sport dilettanti, ùn lasciaranu mai u presidente Mustafa solu è disse: "Perchè ùn ci lasciate micca solu".