Eventu di sensibilizazione in Kocaeli

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà urganizatu workshop d'attività à u Centru di Scienze per e persone speciali cù sindromu di Down chì vivenu in Kocaeli in u scopu di u 21 di marzu, u ghjornu mundiale di sensibilizazione à u sindromu di Down. In u prugramma speciale urganizatu da a Municipalità Metropolitana, l'individui sò stati pianificati per passà un tempu divertitu cù diversi attelli è attività. Studenti "Sò ancu in Sport" è "Sò per l'Arte", studienti di a Scola Privata di Educazione Speciale Mürüvvet Evyap, u Liceu Anatolicu Vocational è Tecnicu Nuh Çimento, atleti di Kağıtspor Club cù sindromu di Down è individui cù sindromu di Down da u L'Associazione Mondiale di a Fratellanza Cromosomica hà participatu à u prugramma.

AVVENIMENTI CHE CONTRIBUIRÀ À U SO Sviluppu

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà preparatu un prugramma pienu di attività chì cuntribuiscenu à u sviluppu di i studienti cù u sindromu di Down, in particulare per u ghjornu mundiale di sensibilizazione à u sindromu di Down. I studienti anu avutu una ghjurnata assai divertente in Seka Paper Museum and Science Center. L'obiettivu di u attellu di robot di pittori tenutu à u Centru di Scienze era di permette à i studienti di sviluppà a so cunniscenza elettronica è e so cumpetenze di manu meccanica cuncependu robots cù materiali chì ponu accede. Cum'è parte di l'avvenimentu, un attellu di pittura di nidi d'uccelli in legnu hè statu tenutu à u Museu di a carta SEKA, infundendu in i studienti l'instinct per integrà cù a natura è prutegge l'animali.

"Aghju fattu una pittura, aghju creatu un robot, è eru assai cuntentu"

Neriman Akbulut, presidente di l'Associazione World Chromosome Brotherhood, hà dettu: "Semu ghjunti quì cum'è associazione. I nostri figlioli anu participatu à u prugettu di sensibilizazione d'oghje. Anu avutu un bellu tempu quì. Sperimentanu è si trovanu. Per quessa, vogliu ringrazià assai a Municipalità Metropolitana di Kocaeli ", disse. A figliola di Neriman Akbulut, Çiğdem Akbulut, chì hà assistitu à l'avvenimentu cù a so figliola, è chì hà u sindromu di Down, hà spiegatu ciò chì anu fattu in l'avvenimentu. Çiğdem Akbulut hà dettu: "Oghje, avemu fattu un robot à l'avvenimentu quì è a pittura m'hà fattu felice, aghju avutu assai divertenti, ti amu assai". Özlem Çakır, un individuu speciale chì hà participatu à u prugramma, hà dettu: "Oghje, avemu dipintu un nidu d'uccelli è fattu un robot, mi sò divertitu assai quì. Hà spressione i so sentimenti dicendu: "Grazie assai per avè invitatu quì".