I Taxi Drivers in Kocaeli ùn anu micca scurdatu durante u Ramadan

Quist'annu, a municipalità metropolitana di Kocaeli ùn hà micca scurdatu di i cummercianti chì avianu da travaglià durante u tempu iftar durante u Ramadan. E squadre metropolitane anu distribuitu pranzi iftar à i tassisti in Izmit. A distribuzione Iftar cuntinuerà in stazioni di taxi in altri distretti.

PASTORE CALDO PER I TAXI

U Dipartimentu di Relazioni Estere Commercianti è Artighjani Affairs Branch furnisce supportu alimentari à i cummercianti chì travaglianu durante u Ramadan. In questu cuntestu, i pasti caldi sò stati preparati per i cunduttori di taxi chì avianu da travaglià durante u tempu iftar. A distribuzione di l'alimentariu hè stata prima realizata in u distrittu di Izmit.

39 FERME 300 COMMERCIALI

E squadre metropolitane anu distribuitu pasti iftar à 39 tassisti in 300 tappe in u distrittu di Izmit ieri, vicinu à l'ora di iftar. E squadre serveranu pranzi caldi à i restanti 26 tappe oghje. In u scopu di u travagliu realizatu, l'alimentariu serà distribuitu à i cunduttori di taxi in tutti i distretti in tuttu u mese di Ramadan.

GRAZIE A BÜYÜKAKIN DA TAXI DRIVES

U tassista, chì era cuntentu di a distribuzione di cibo caldu, hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın. Mentre chì alcuni di i cummercianti anu rottu u so rapidu à i posti di taxi, alcuni avianu iftar in i so veiculi.