I pruduttori è i cumpratori si sò incontrati in Gaziantep è Hatay

Missione diplomatica di i Stati Uniti in Turchia cù a Piattaforma di a Catena Soziale implementata da l'Associazione Innuvazione per u Sviluppu cù u sustegnu di l'Organizazione Internaziunale per a Migrazione (IOM), finanziata da l'Uffiziu di Populazioni, Rifugiati è Migrazioni (PRM) di u Dipartimentu di u Statu di u Prugramma, "Gaziantep è Hatay Incontri di Pruduzione-Acquirente Cumpratore" sò stati tenuti.

L'avvenimentu, urganizatu da a Catena Sociale in cuuperazione cù a Piattaforma di Prudutti Affidabili in u scopu di u Prughjettu di Recuperazione Precoce per i Produttori Rurali attraversu Accessu à u Mercatu è Ristrutturazione di a Produzione, hè stata ospitata da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep è a Camera di Cummerciu è Industria di Antakya.

A riunione tenuta in Gaziantep Müzeyyen Erkul Science Center hà participatu da u Ministeru di l'Agricultura, u Direttore Generale di u Controlu Alimentariu Dr. Hè cuminciatu cù i discorsi di Ersin Dilber, u Vicepresidente di TİM Fikret Kileci, u Cunsulatu di l'Adana di i Stati Uniti, a Cultura è l'Attachata di Stampa Erica Marerro, u Presidente di a Piattaforma di Prudutti Affidabili Celal Toprak è u Direttore di l'Associazione Innovazione per u Sviluppu (I4D) Doğan Çelik. Dopu à i discorsi, a delegazione di i cumpratori hà visitatu i stands di u fabricatore è hà tenutu riunioni bilaterali.

U ghjornu dopu à l'avvenimentu, a delegazione di compra si trasferì in Hatay è visitò Istanbul Hatay Kardeşlik Bazaar è Hayat Hatay Logistics Center.

In più di u presidente di a piattaforma di produttu affidabile Celal Toprak è u direttore di l'Associazione d'Innuvazione per u Sviluppu Doğan Çelik, u presidente di u Cumitatu Prufessiunali di a Camera di Commerce è di l'Industria di Antakya 1st è u membru di u Cunsigliu di l'Agricultura Ertuğrul Şahbaz è Erica Marerro, l'Attaccante di Cultura è Stampa di u Cunsulatu di i Stati Uniti, Erica Marerro, anu assistitu à l'avvenimentu in Hatay. . L'avvenimentu hè finitu cù a delegazione di i cumpratori chì visitava i stand di u fabricatore è tenendu riunioni bilaterali.