I zitelli s'hè divertitu cù u Hayrimator

In l'avvenimentu urganizatu cum'è a prima proiezione in u Centru Culturale Tayyare, i zitelli di Bursa anu piaciutu u cinema cù u filmu "Hayrimator", chì era pienu di scene culurite è divertenti. A proiezione hè stata fatta in duie sessioni cum'è a quarta filma di a famosa serie "Rafadan Tayfa". I zitelli anu avutu l'uppurtunità di avè interazzione suciale è un tempu divertitu grazia à l'avvenimentu gratuitu. L'avvenimentu cinematograficu, urganizatu da a Municipalità Metropolitana è cuntribuisce à u sviluppu culturale è suciale di i zitelli, hè statu ancu accoltu da e famiglie.

''SÀ SCENU IN 6 SESSIONI IN 12 GIORNI DIFERENTI''

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà assistitu à a prima proiezione di u filmu "Hayrimator" per sparte a so eccitazione cù i zitelli di Bursa. In u so discorsu, hà ringraziatu u deputatu di Bursa Mustafa Varank, chì hà fattu una grande cuntribuzione à u filmu Hayrimator per vene in Bursa. , è e mamme chì accumpagnavanu i so figlioli in a sala è anu participatu à l'avvenimentu. Dichjarà chì l'ultimu filmu di Rafadan Tayfa, Hayrimator, chì hà battutu record di visualizazione, serà proiettatu in 6 sessioni in 12 ghjorni diversi in u Centru Culturale Tayyare, u sindaco Aktaş hà dettu: "U filmu hè mostratu per i studienti in i scoli in a settimana è hè apertu à u publicu. è gratuitu nantu à TRT u weekend." Hè u quartu filmu animatu di a serie, adattatu da a serie di cartoni Rafadan Tayfa trasmessa in u canali di i zitelli. "In più, u spettaculu di teatru di u gruppu Rafadan cuntinueghja à scuntrà cù i nostri figlioli in i nostri distretti durante u mese di Ramadan", disse.

U deputatu di Bursa Mustafa Varank hà dichjaratu ch'ellu era felice d'esse prisente à sta bella riunione furnita da a Municipalità Metropolitana di Bursa è di esse cù i zitelli di Bursa è hà dettu: "Inseme cù u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş, avemu pensatu à ciò chì pudemu fà. per i nostri figlioli in Ramadan è vulianu portà filmi è incuragisce i so figlioli à fà u listessu. Questu hè ciò chì avemu capitu da i guverni lucali. Merri chì si curanu di e famiglie, di i ghjovani, di i zitelli è di i vechji unu à unu, inseme, in famiglia, è travaglianu per aumentà e so opportunità. "Per questu, vogliu ringrazià assai u nostru presidente Alinur Aktaş", disse.

À a fine di a proiezione di u filmu, i libri d'attività, i badges di l'equipaggiu è dolci sò stati distribuiti à tutti i zitelli chì anu participatu à l'avvenimentu in memoria di u ghjornu.