Interessu intensu in u sindaco Aktaş in Soğanlı

Alinur Aktaş, u sindaco di a municipalità metropolitana è u candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di l'Alleanza Populare di Bursa, chì hà implementatu parechji prughjetti in Bursa, da l'infrastruttura à u trasportu, da a cultura à u sport, hà scontru cù centinaie di citadini à a manifestazione puntuale tenuta in u distrittu di Soğanlı di u distrittu di Osmangazi. . Aktaş hà iniziatu a ghjurnata visitendu i cummercianti Dikkaldırım, dopu visitò l'area di u Mercatu Coperto di Hüdavendigar è u Distrettu di Hanlar è scontru cù i cummercianti. sohbet fattu. Aktaş, chì dopu hà assistitu à a riunione iftar di rapprisentanti di l'ONG è di capi d'opinione organizata da u Governatore di Bursa, hè stata accolta da centinaie di citadini trà torche è focu d'artificiu da a manifestazione puntuale in u District Soğanlı. In più di u sindaco Aktaş, u deputatu di u partitu AK Bursa Mustafa Varank, u presidente provinciale di MHP Muhammet Tekin, u sindaco di Osmangazi Mustafa Dündar, i membri di u cunsigliu è i rapprisentanti di u partitu puliticu anu assistitu ancu à a riunione, chì hà attiratu l'attenzione di a ghjente di Soğanlı.

EMPHASIS À A TRANSFORMAZIONE URBANA

Mentre a piazza era piena d'entusiasmu à a manifestazione puntuale, i citadini di Bursa sustenevanu u sindaco Aktaş cù slogans è applausi. Alinur Aktaş hà dettu chì piantaranu a bandiera di l'Alleanza Populare in cima in ogni strada è viale di Bursa. Ricordendu u terrimotu in ogni regione chì anu visitatu, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì anu implementatu trasfurmazioni urbane in u distrittu Soğanlı, cum'è in ogni distrittu. Ricordendu chì a trasfurmazioni urbane hè un tema impurtante, u presidente hà dettu: "Cum'è l'Alleanza Populare, avemu sempre cuntinuatu i nostri prughjetti di trasfurmazioni urbane. "Continuemu u nostru travagliu per custruisce una cità più resistente Bursa in u novu periodu", disse.

''AIAMU OTTENU E NOSTRE PROMESSE, UNA PER UNA''

Ricordendu chì parechji prughjetti per u Distrettu di Soğanlı sò stati implementati da a Municipalità Osmangazi è a Municipalità Metropolitana, u Sindaco Aktaş hà dettu, mentre chì qualchissia parla di novi prughjetti, avemu digià implementatu quelli prughjetti. Ùn ci hè nè strada, nè quartiere nè carrughju in sta cità chì ùn avemu micca toccu. Avemu bisognu di novi prughjetti, idee novi. Avemu prublemi è eccitazione. Semu in cumunicazione constante cù i nostri cumuni di distrittu. Semu preoccupati è preoccupati di pudè tuccà un ghjovanu in più, salvà a vita di un altru poviru, o riparà una strada di più. Semu in cumunicazione constante cù i nostri cumuni di distrittu. Avemu un amore per a bandiera, a nazione, u statu. Quandu si tratta di questi, averemu felice di dà a nostra vita. Servemu in tutta Bursa, nimu ùn ci pò caccià, ùn sanu micca chì sti staffi credenu l'un à l'altru, hè per quessa chì piantàmu a nostra bandiera in cima à a sera di u 31 di marzu, se Diu vole. Avè una notte benedetta. "Grazie, Diu ti benedica", disse.

Dopu à i discorsi, u sindaco Aktaş, u deputatu di u partitu AK di Bursa Mustafa Varank, u presidente provinciale di u partitu AK Davut Gürkan, u candidatu di u sindaco di Kestel Ferhat Erol è i membri di u protocolu si sò riuniti cù i residenti di i quartieri Gözede è Ümitalan di Kestel è spiegà i so novi prughjetti di termine. U sindaco Aktaş hà recentemente scontru cù i citadini di u Distrettu di Barakfakih à u prugramma sahur.