Ispezione cumuna per a salute di i cunsumatori è a borsa in Bursa

Per prutege a salute di i cunsumatori è assicurà un approvvigionamentu alimentariu affidabile durante u mese di Ramadan, l'ispezioni sò state aumentate in tutte l'imprese alimentari, in particulare i panifici, pasticcerie è i posti di travagliu chì producenu pane.

Ufficiali di cuntrollu di a Direzzione Provinciale di l'Agricultura è a Foresta di Bursa, in l'ispezioni di i posti di travagliu induve pacchetti chì cuntenenu diversi alimenti sottu u nome di "pacchettu Ramadan" sò venduti è distribuiti, verificate l'infurmazioni di l'etichetta di l'alimenti è pigliate campioni da i prudutti per l'analisi quandu hè necessariu. , mentre chì assicurendu a salute umana di l'affari inspeccionatu. In casu chì pone un periculu per a sicurezza di l'alimentariu è esige misure urgenti, l'attività di tutta a produzzione o di a parte chì pone un periculu sò fermate è sò imposte sanzioni amministrative.

Per prevene l'opportunismu, e squadre di a Direzzione Provinciale di Cummerciu di Bursa realizanu cuntrolli di l'etichetta in i punti di vendita, in particulare nantu à l'alimentu di base è i bisogni, è verificate s'ellu ci sò discrepanze di prezzu.

Intantu, i squadre chì cuntrollanu a lista di i prezzi è u menu in i lochi di cunsumu di massa ricordanu à i pruprietarii di l'imprese durante l'ispezioni chì u codice QR solu ùn hè micca abbastanza in cunfurmità cù a legislazione è chì a lista di i prezzi deve esse dispunibule in una manera chì pò esse leghje. Da u cliente, hà ancu realizatu auditi di tracciabilità per prevene negatività ligati à l'accumulazione.

Hè statu nutatu chì l'ispezioni di u mercatu è di l'alimentariu continuanu à esse implementate senza interruzzione in tutta a pruvincia.