L'esportazioni di l'automobile sò cresciute di 9 per centu

Automotive Manufacturers Association (OSD), chì hè l'urganizazione ombrella di u settore cù i so 13 membri chì guidanu l'industria automobilistica turca, hà annunziatu e cifre di produzzione è d'esportazione è e dati di u mercatu per i primi dui mesi di u 2024.

In cunsiquenza, in i primi dui mesi di l'annu, a pruduzzione tutale di l'automobile hè aumentata di 8 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, ghjunghje à 241 mila 861 unità.

A pruduzzione di l'automobile hà aumentatu da 12 per centu à 151 mila 14 unità. Cumpresu a pruduzzione di trattori, a pruduzzione tutale hà righjuntu 250 mila 886 unità. In i primi dui mesi di l'annu, a produzzione di veiculi cummirciali hà aumentatu da 2 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, è a produzzione in u gruppu di veiculi cummirciali pisanti hà aumentatu da 27 per centu, mentre chì a produzzione in u gruppu di veiculi commerciali ligeri hè diminuitu di 1. per centu. Duranti stu periodu, u tassu d'utilizazione di a capacità di l'industria automobilistica era di 74 per centu. I tassi d'utilizazione di a capacità nantu à una basa di u gruppu di veiculi eranu 74 per centu in veiculi ligeri (cars + veiculi commerciali ligeri), 94 per centu in u gruppu di camioni, 61 per centu in u gruppu bus-midibus è 72 per centu in u trattore.

L'ESPORTAZIONI ARRIVANU 9 MILIARDI DI DOLLARI CUN AUMENTU DI 6 PERCENT!

In i primi dui mesi di l'annu, l'espurtazioni di l'automobile anu aumentatu da 4 per centu in termini di unità cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, ghjunghjendu à unità 164 mila 560. In questu periodu, l'espurtazioni di l'automobile anu aumentatu da 3 per centu è l'espurtazioni di i veiculi cummirciali. 6 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente. L'esportazioni di trattori anu diminuitu da 2023 per centu cumparatu cù u stessu periodu di 8 è sò stati à unità 3 mila 147. Sicondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi, l'esportazioni totali di l'industria automobilistica mantenenu u so primu postu in i rankings di l'esportazioni settoriali cù una parte di 2024 per centu. in i primi dui mesi di 14. Uludağ Exporters 'Associazioni Sicondu (UIB) dati, l'exportazioni totali di l'automobile in i primi dui mesi anu aumentatu da 2023 per centu cumparatu cù u listessu periodu di 9, ghjunghje à 6 miliardi di dollari. Hè aumentatu da 8 per centu in termini d'euro, righjunghjendu 5,5 miliardi d'euros.Durante stu periodu, mentri l'espurtazioni principali di l'industria aumentanu da 10 per centu in termini di dollari, l'aumentu di l'espurtazioni di l'industria di furnizzioni era 8 per centu.

U MERCATU DOMESTICO SUPERA 193 MIL UNITÀ IN I PRIMI DUE MESI!

In ghjennaghju-ferraghju 2024, u mercatu tutale hà aumentatu da 40 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, righjunghjendu 193 mila 297 unità. Duranti stu periodu, u mercatu di l'automobile hà righjuntu 52 mila 146 unità cù un aumentu di 318 per centu. Quandu guardemu u mercatu di i veiculi cummirciali, in i primi dui mesi di l'annu, una crescita di 11 per centu hè stata ottenuta in u mercatu di i veiculi cummirciali pesanti, una crescita di 20 per centu in u mercatu di i veiculi commerciali pesanti, è una crescita di 10 per centu in u mercatu di i veiculi commerciali ligeri. paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente. In ghjennaghju-ferraghju 2024, a parte di i veiculi domestici in a vendita di l'automobile è u mercatu di i veiculi commerciali ligeri era di 33 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.