Chjama di Mustafa Çakır per sustene i cummercianti lucali in u shopping di Ramadan

Çakır hà enfatizatu chì i cummercianti duveranu esse preferiti per cumprà per sperimentà e benedizioni di Ramadan inseme cù i cummercianti. Dichjarà chì tutti i segmenti di a sucietà duveranu sustene i cummercianti, Çakır hà dettu: "I nostri cummercianti chì operanu in u settore di l'alimentu, in particulare a nostra buttrega, i fruttivendoli, i cummercianti di noci è di u mercatu, stanu cumpiendu a so preparazione è aspittendu u Ramadan per vene". disse.

Ricordendu chì u Ramadan hè u mese di abbundanza è abbundanza, Çakır hà dettu:

"Sceglite u nostru fruttivendu, cummercializatore, o grocer di quartiere in u bazar per a compra di Ramadan per tavule iftar induve a miseria hè rispettata è l'unità è a sulidarità sò à u più altu livellu. A scelta di picculi cummercianti per u shopping di Ramadan hè ancu un requisitu di sulidarità suciale, fratellanza, pace è integrità. Stu mese di Ramadan serà una salvezza per i nostri membri di a camera è i nostri culleghi chì operanu in l'industria alimentaria. Spartemu a benedizzione di u Ramadan cù i nostri cummercianti, chì sò a luce di u nostru quartiere. Se ùn spartemu micca, a luce di u nostru quartiere ùn si spegnerà micca.

Çakır hà ancu chjamatu alcune cumpagnie è li dumandò di ùn dà aumenti durante u Ramadan, usendu l'ecunumia cum'è una scusa. Vulendu chì u publicu è i cummercianti avè un mese còmode di Ramadan, Çakır hà dettu: "Cù sti sentimenti è pinsamenti, spergu chì u mese di Ramadan purterà bellezza, felicità, salute, abbundanza è pace à u nostru paese, a nostra cità, i nostri cummercianti. è tutti i credenti. Felice ramadan ".