Prughjettu "Satellite-City" da Sedat Yalçın à Bursa

Cù i prughjetti chì sò emersi cun sensu cumunu dopu à cunsultazioni à longu andà cù scientisti, accademichi è esperti in u campu, u candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di YRP Bursa, Sedat Yalçın, hà pensatu à realizà a Bursa chì guarda à u futuru cun fiducia è manca da u passatu.

Yalçın darà una nova vita à a cità cù u Prughjettu Satellite City Nord-Sud, chì hà attiratu una grande attenzione.

Dà infurmazione nantu à a cità satellitare chì serà trà Gemlik è Mudanya in u nordu, Yalçın hà dettu; "Serà una cità orientata à u turismu, sustenibile, resistente à i terremoti chì si estende da Gemlik à Mudanya. I nostri citadini chì vivenu in edifizii chì ùn sò micca adattati per i terremoti in Gemlik è Mudanya puderanu traslassi à a cità di novu stabilitu. Cusì, e zone di trasfurmazioni urbane seranu aperte in Gemlik è Mudanya. Una cità sustenibile, senza rifiuti, cù una università boutique è una cità orientata à u turismu è à a cultura hà da vene à a vita. Serà una cità vivibile cù un sistema di ferrovia è strade di cunnessione autostradale.

U PARCHEGGIU MARINU SERÀ MOZZAGLIANTE

U Candidatu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa, u Partitu Re-Welfare, Sedat Yalçın, hà ancu toccu u prublema di parcheghju in Mudanya.

Robustu; "Soprattuttu i fine settimana, a ghjente si scontra à Bursa-Mudanya è ci hè un grande prublema di parcheghju in questu distrittu. Per questu mutivu, u centru di Mudanya respirarà cù u parcheghju marinu per esse custruitu vicinu à u portu ", disse. Yalçın hà dettu ancu chì l'isula flottante Bursaspor, chì include spazii sportivi è cummerciale, serà ancu quì; "Cù l'isula flottante ecologica di Bursaspor, chì hè custituita da sport, educazione, cultura, arte, eventi è spazii cummerciale, daremu ingressu à a marca più impurtante di a nostra cità per rinvià à i so vechji tempi", disse.

Prughjettu di sviluppu rurale multidirezzione

Sedat Yalçın hà aghjustatu chì stabiliranu eco-quartiers adiacenti à i 4 distretti di muntagna di Keles, Harmancık, Büyükorhan è Orhaneli in u sudu; "Vulemu soprattuttu attirà i nostri citadini chì migraru da questi distretti à Yıldırım è Osmangazi torna à i paesi di muntagna. Scambieremu e case ch’è no custruiremu in i paesi di muntagna cù orti in cunfurmità cù l’architettura lucale, à a cundizione chì i nostri citadini, chjappi trà i quartieri è bramanti di natura, s’interessanu à l’agricultura biulogica. "Questu hè ovviamente un prughjettu di sviluppu rurale multiforme", disse.

Sedat Yalçın, Candidatu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa di u Partitu Re-Welfare, hà cummentatu: "Sarà stabilita una struttura orientata à l'esportazione, chì copre i nostri quattru distretti di muntagna, cuncintrata in l'allevamentu di l'animali è l'agricultura biologica". "A Municipalità Metropolitana sustenerà i citadini è furnisce ogni tipu di sustegnu à a produzzione. Avemu da aghjunghje novi prudutti à i prudutti cultivati ​​in questa regione. I prudutti seranu imballati, congelati è mandati à l'esteru da camioni. Vinceranu tramindui a nostra cumuna è a ghjente di a regione. Orhaneli serà u centru per l'esportazioni. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "Avemu dinò una grande impurtanza à u turismu rurale in questa regione".