Putin in Turchia dopu l'elezzioni

U presidente è u presidente di u Partitu AK, Recep Tayyip Erdoğan, hà parlatu à u 15esimu Iftar di l'Ambasciatori Tradiziunali tenutu quist'annu à a Sala di Conferenza di u Partitu AK.

Ricordendu chì a Turchia hà fattu ogni sforzu per ottene a pace cù u so approcciu cuscienziosu è principiatu in a guerra chì hè stata in Ucraina per più di dui anni, u presidente Erdogan hà dettu: "Mentre dimustremu u nostru sustegnu à a sovranità è a integrità territoriale di l'Ucraina. , signalemu ancu chì i piani di pace chì escludenu a Russia ùn daranu micca risultati. " "Avemu espressu". disse.

Dichjarà chì u dialogu cuntinueghja cù i dui paesi vicini in u Mari Neru, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu accoltu u presidente di l'Ucraina, u sgiò Zelenskiy, in Istanbul u venneri. Dopu à l'elezzioni, avemu da accoglie u presidente Russu u Signore Putin. Avemu travagliatu per ristabilisce a sicurezza di navigazione in u Mari Neru è assicurà u cummerciu di granu sicuru. Cridemu chì ogni passu chì aggravarà i cunflitti in a regione è li farà sparghje in l'OTAN deve esse evitata. "Continuemu i nostri sforzi per stabilisce a pace trà a Russia è l'Ucraina cù u mottu chì ùn ci sarà micca vincitori in guerra è micca perdenti in pace". disse.

Enfatizendu chì a Turchia cuntribuisce attivamente à i sforzi per a pace è a stabilità in Siria, Iraq, Libia, Yemen è Afganistan, è ancu Gaza è Ucraina, u presidente Erdoğan hà dettu; Hà nutatu chì a lotta hè fatta contru à tutti i tipi di terrurismu, in particulare PKK, PYD, FETO è DAESH.