Sedat Yalçın hè diventatu Hope in Bursa Nilüfer

Sedat Yalçın, Candidatu à u Sindaco di Bursa di u Partitu Re-Welfare (YRP), chì cuntinueghja à toccu i cori induve va cù u so approcciu orientatu à u populu è i prughjetti chì portanu suluzioni permanenti à i prublemi di a cità, hà iniziatu i so tour elettorali in Nilüfer visitendu i cummercianti. à u Mercatu di Frutta è Verdura di Bursa.

Dopu a so visita à u Mercatu di Verdura è Frutta, Sedat Yalçın era l'invitatu di u presidente di l'Associazione Bursa Vegetable and Fruit Brokers Aydın Akyol è i membri di u Cunsigliu, cù a participazione di u Candidatu à u Sindaco YRP Nilüfer Zeynep Candan Albayrak.

Sedat Yalçın, chì hà scambiatu opinioni cù u presidente di l'Associazione Akyol è a so gestione nantu à e pulitiche agricule è i prublemi sperimentati in a crescita di verdura è di frutti, hà dopu visitatu Nilüfer Belediyespor cù u candidatu di u sindaco di YRP Nilüfer Zeynep Candan Albayrak è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'attività di u club.

Mentre viaghjava intornu à Bursa, Sedat Yalçın hà cuntinuatu à trattà direttamente cù i prublemi di i cummercianti è i citadini è di sparte i so prughjetti, Yalçın hè statu accoltu cun grande interessu in ogni buttrega ch'ellu entrava. Yalçın, chì ùn hà ricusatu alcuna manu allargata à ellu, si riunì cù i ghjovani à a fine di a ghjurnata occupata, rispose à e so dumande è disse chì implementanu i prughjetti di a Visione di a cità di Bursa cù u sustegnu di i ghjovani.

"Ci hè luce in u futuru di NİLÜFER cù a prusperità"

U candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di YRP Bursa, Sedat Yalçın, hà enfatizatu chì anu pianificatu una Trasfurmazione Urbana chì hè cumpatibile cù l'estetica di a cità di Nilüfer è ùn ignora micca a relazione organica trà e zone verdi è a vita sana; Hà prumessu ch'elli custruiranu un ambiente di vita urbana in u distrittu chì assicurà u benessiri ecunomicu, suciale è ambientale di e generazioni future.

Sedat Yalçın hà dichjaratu chì, inseme cù u candidatu di u sindaco di YRP Nilüfer, Zeynep Candan Albayrak, farà di Nilüfer una di e cità vivibili di u mondu rializendu i nostri scopi di sviluppu unu per unu in ogni campu da l'agricultura à l'industria, da l'educazione à a salute, è aghjunse chì Faranu Nilüfer una di e cità vivibili di u mondu, è ancu in tutti i distretti di Bursa. Ellu disse chì eliminà u prublema di a crescita incontrollata è a custruzzione malsana resultanti è intruduce ogni citadinu chì vive in u distrittu à a visione di una cità resistente à i terrimoti è resistente. Yalçın hà sottolineatu chì cù i nostri prughjetti per u trasportu urbanu, in particulare u nostru prughjettu "Città Policentrica", elimineranu u trafficu da esse un prublema, in particulare per i nostri citadini chì vivenu in e zone industriali, è chì adopteranu un approcciu di gestione cumpetente, participativu è demucraticu chì hà internalizatu a cultura urbana seguendu i cambiamenti è i sviluppi in u mondu.