Akyürek: "A nostra pulitica di travagliu è di serviziu cuntinuerà à rinfurzà"

U Diputatu di u Partitu AK Konya Tahir Akyürek cuntinua u so travagliu per l'Elezzioni di u 31 di Marzu.

Akyürek, chì si riunì cù i citadini in i distretti di Akşehir, Seydişehir, Beyşehir è Çeltik, spiegò u municipalismu di u Partitu AK è hà dumandatu à i citadini sustegnu à i candidati di l'Alleanza Populare.

"A NOSTRA KONYA HA CREA UNA DISTANZA ASSOLUTAMENTE IMPORTANTE DA U PASSU À OGGI"

Apuntendu chì l'elezzioni lucali sò un puntu di svolta impurtante chì furmà u prucessu di sviluppu è di prugressu in ogni angulu di u nostru paese, Akyürek hà dettu: "Grazie à Diu, avemu pruvatu à pruduce servizii quì in ogni regione di a nostra cità. Avemu pruvatu à fà una cuntribuzione sincera à Konya cù i nostri sindaci è i membri di u cunsigliu municipale. U nostru Konya, in generale, hà fattu una longa strada da ieri à oghje. "Questa pulitica di travagliu è serviziu cuntinuerà à cresce più forte inseme cù i nostri distretti", disse.

"Implementeremu INSIEME A MUNICIPALITÀ Türkiye VISION"

Akyürek hà dettu: "I nostri candidati di l'Alleanza Populare risponderanu à i vostri bisogni in u megliu modu pussibule da avà, cum'è anu fattu finu à avà, è renderanu a nostra cità è i distretti più vivibili. Semu cuscenti di u sustegnu è a fiducia chì ci hè datu oghje. "Cù stu sustegnu, realiceremu inseme a visione di a Reale Municipalità per e Cità di u Seculu Turcu, chì serà degna di e vostre aspettative".

Akyürek hà parlatu cù i cummercianti è i citadini di l'Industria Seydişehir Demirciler in u centru è hà ascoltatu e richieste. Reunione cù i membri di l'urganizazione è i citadini in Akşehir; Akyürek, chì dopu hà fattu diverse visite in u distrittu di Beyşehir, hà ancu scontru cù i citadini è i cummercianti in u distrittu Gökpınar di u distrittu Çeltik.