U novu Target di l'esportatori hè Scandinavia

U cummerciu esteru di Turchia cù i paesi scandinavi hè cresciutu rapidamente in l'ultimi anni. Sicondu i dati di TÜİK, u voluminu di u cummerciu esteru di Turchia cù i paesi scandinavi hà aumentatu da 5 per centu in l'ultimi 35 anni, righjunghjendu 10,7 miliardi di dollari l'annu passatu. L'appruvazioni di l'appartenenza di a Svezia à l'OTAN hà purtatu à l'aspettativa di un novu aumentu di u voluminu di relazioni cummerciale cù stu paese. Mentre chì l'esportatori è l'imprendituri turchi sò rivolti à novi ricerche in Scandinavia, questu interessu aumenta ancu l'operazioni logistiche.

Murat Kaya, Turchia Country Manager di InterEast Logistics, una di e cumpagnie di logistica glubale basate in Svezia, hà dichjaratu chì offre un serviziu di spedizione ultra-espressa nantu à a linea Turchia-Scandinavia, grazia à a rete logistica diffusa chì anu stabilitu in Romania, Pulonia è Svezia.

REDUCED THE TRANSPORT TIME DA 12 DAYS À 5 DAYS

Attraversu l'attenzione à e grandi strutture di almacenamento di 35 mila metri quadrati è forti infrastrutture logistiche in Romania è Pulonia nantu à a strada di u nordu, Kaya hà dettu: "Consegnamu u camion chì parte da Turchia à Svezia in 5 ghjorni, grazia à l'infrastruttura chì avemu creatu. Semu a prima è l'unica cumpagnia à fà questu. "Ùn ci era micca un tali trasportu sistematicu prima, ma avà avemu stabilitu servizii regulari cù un interessu crescente". disse. Indittendu chì anu più di 700 camions in a so flotta è l'infrastruttura di l'equipaggiu adattati per carichi da quasi tutti i settori, Kaya hà dettu chì anu stabilitu obiettivi ambiziosi per aumentà a so parte di mercatu in u trasportu trà Turchia è Svezia, Norvegia, Danimarca è Finlandia.