U sindaco Dündar hà introduttu prughjetti di a nova era

U Sindaco di Osmangazi è l'Alleanza Populare U Candidatu à u Sindaco di Osmangazi, Mustafa Dündar, hà annunziatu à u publicu a carta di strada chì hà determinatu per l'elezzioni lucali di u 2024 in una cunferenza di stampa. Dündar, chì hè statu rinominatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan dopu avè servitu cum'è sindaco per trè mandati, spiegò i prughjetti ch'ellu pensava di realizà trà 2024-2029, accumpagnatu da immagini. Sottulineendu chì i temi più impurtanti per u novu periodu seranu "trasformazione urbana" è "una cità resistente", u sindaco Dündar hà dettu chì implementerà prughjetti chì appellu à tutti, da u trasportu à u riciclamentu, da l'ambiente à a vita culturale è suciale. da u sport à a preservazione di u patrimoniu storicu, da u turisimu à l'impieghi è à l'ecunumia domestica.presentata à u publicu.

Dündar, chì hà iniziatu u so discorsu cù e parolle "Bursa hè l'eredità di i nostri antenati è a fiducia di i nostri figlioli", hà dettu: "Cumu u Partitu AK, cù u principiu di u municipalismu di serviziu, avemu principiatu u nostru viaghju esattamente 20 anni fà. cù u slogan "Sviluppu Locale". Dapoi u 2009, avemu avutu l'onore di curriri in questa maratona di serviziu cù a nostra visione "Brand Cities", u nostru scopu di "In a strada di a grande civilisazione" è u nostru tema di "Municipalità cù u core". Ringraziu à Diu per avè datu l'uppurtunità di serve Bursa, una cità spirituale cù una civilizazione cusì antica. Avà, avemu principiatu una nova tappa in sta maratona di serviziu. "Avemu preparatu per apre una nova pagina in Osmangazi in u novu seculu di Turchia cù u principiu di 'Real Municipalism', 15 anni di sperienza in i guverni lucali è l'amore di u primu ghjornu", disse.

TRASFORMAZIONI IN 11 LOCAZIONI DIFERENTI

Ricordendu à u publicu di Bursa cù una presentazione di diapositive, Dündar hà ricurdatu una volta à u publicu di Bursa i servizii è i prughjetti chì anu realizatu in l'ultimi 15 anni pieni di umiltà, sforzu, sincerità è investimenti, è hà presentatu i prughjetti chì pensa à realizà. trà u 2024-2029, unu à unu, dicendu "Avemu fattu tutti questi, li faremu di novu". . Dichjarà chì ci apparemu davanti à u nostru populu cù promesse vacue, ma cù l'opere permanenti chì creamu, Dündar hà dettu: "Città Resilienti seranu ancu u nostru tema più impurtante in u novu periodu. Finu a data, più di 51 mila residenze pianificate sò state custruite sia in Soğanlı Trasformazione Urbana sia in e zone di sviluppu chì avemu creatu. È avemu permessu à 204 mila persone di stallà in un locu sicuru. In u novu periodu, avemu determinatu 11 posti diffirenti cù u principiu di "Vita nova è sicura in u locu". "Iniziemu rapidamente a trasfurmazioni in queste regioni, cù e dumande di i citadini cum'è una priorità", disse.

CENTRE DI COORDINAZIONE E FORMAZIONE DI CATASTASTRA IN OSMANGAZI

Dichjarà chì, da una banda, facenu a cità resistente à i disastri, da l'altra banda, facenu preparazione per i pussibuli post-disastri, Dündar hà dettu: "In u novu periodu, purtemu un Centru di Coordinazione è Formazione di Disastri. cù ogni tipu di infrastruttura tecnologica à u nostru distrittu. Preparemu a Mappa d'Informazione di Gestione di Disastri di a Città, chì assicurarà chì a capacità sana di u nostru distrittu contr'à i disastri hè gestita. Creemu ancu novi spazii induve u nostru pòpulu pò riunite in modu sicuru dopu un eventuale disastru. "Avemu pensatu à aumentà u numeru di Zone di Assemblea, chì sò attualmente 238, à 500 in u novu periodu", disse.

SEGUNDA TAPPA IN PIAZZA GIGANTE, RESPIRANTE PÀ U TRANSPORTU

Nutendu chì anu da principià a seconda tappa in a piazza Osmangazi, in più di eseguisce opere chì daranu una nova vita à u trafficu di trasportu, Dündar hà dettu: "Dündar, avemu trasfurmatu a zona colapsata in a vetrina di Bursa cù a piazza Osmangazi. Cumincemu a seconda tappa in a piazza più speciale di Turchia è a più grande di Bursa. A piazza Osmangazi, cù u so parcheghju sotterraneo, unità di serviziu municipale, auditorium, sale di cunferenza è moschea, serà u novu puntu di scontru di Bursa. In u trasportu, continueremu à dà vita à u trafficu aprendu novi strade, rendendu e strade esistenti più sane è aprendu strade senza strada. "In u novu periodu, custruendu a strada di sviluppu trà Hamitler-Dereçavuş è a strada di sviluppu Recep Tayyip Erdoğan Boulevard-Bağlarbaşı Okul Caddesi, furniremu rotte alternative impurtanti à e duie regioni", disse.

"FAREmu HİSAR A NOVA RUTA TURISTICA DI A CITTÀ"

Sottulineendu chì anu u scopu di elevà ancu i standard di l'ambiente è l'urbanizazione in u novu periodu, Dündar hà dettu: "Credemu chì ogni toccu chì facemu à a cità hè di lascià una marca da oghje à u futuru. Bursa hè una cità di storia. Travaremu diligentemente in u novu periodu per priservà sta identità storica è trasfirìla à u futuru in u megliu modu pussibule. Cum'è Osmangazi Municipality, simu avà una vera marca in questu campu cù u travagliu chì avemu fattu in u Panorama 1326 Bursa Conquest Museum, Khans Area è Hisar, chì avemu purtatu cum'è un munumentu à a nostra gloriosa storia, è cù 567 restaurazioni. Di sicuru, avemu da cuntinuà u nostru travagliu in stu campu in u novu periodu senza rallentà in u nostru distrittu, induve ogni centimetru hè immersa in a storia prufonda. Unu di i nostri punti focali più impurtanti in questa zona hè a Regione Hisar. Quì tracciamu migliaia d'anni di storia. Trasformemu a Regione di Hisar, chì accoglie ruine di l'epica rumana, bizantina è ottomana, in un museu à l'aria aperta cum'è un archeoparcu. In u scopu di u Prughjettu di Disegnu Urbanu Hisar-Üftade, avemu digià principiatu u travagliu per trasfurmà a zona in una piattaforma d'osservazione. Cusì, cù una pianificazione olistica, mettemu in luce sia l'assi Storica di a Strada di a Seta sia a Bursa di 1326. "Cuntinueremu i travaglii di migliurà di strada in a regione in u novu periodu cù u scopu di fà a Regione Hisar una nova strada turistica di a nostra cità", disse.

UNA RESTAURAZIONE CHE FACCIA LUMI nantu à a storia di a sericultura

Dichjarà chì un altru prughjettu chì marcarà a nova era serà a Restaurazione di a Fabbrica di Romangal, Dündar hà dettu: "Hè un grande duvere d'abbraccià stu valore è di rinvià à l'umanità in modu di presentà Bursa Sericulture, chì hà una grande impurtanza in u mondu. storicu Assi Strada di a Seta, à Turchia è u mondu.19 . Ristabiliscemu u bastimentu storicu di a fabbrica di pruduzzione di seta, chì hè statu custruitu in u XIXmu seculu è hè statu usatu cum'è u Cunsulatu di Francia per un tempu, à a so identità originale. Cù a risturazione di a fabbrica; Serà pussibule di usà cum'è Centru di Pruduzzione di Seta Boutique-Formazione, Sala di Seminari è Esposizioni-Museu, Restaurant+Cafe-Zona di Eventi Naziunale è Internaziunale. "Questu travagliu metterà in luce nantu à a storia di a sericultura è furnisce una sperienza indimenticabile per i so visitatori", disse.

MERCATO D'ANTIQUATURE IN KAYHAN

Dichjarà chì anu preparatu un prughjettu impurtante per Kayhan, unu di i bazars più antichi di Bursa, per u novu periodu, Dündar hà dettu: "Comu sapete, a Regione Kayhan include Gökdere Madrasa, Centru Culturale Ördekli, Şadırvanlı Inn, Irgandı Köprülü Bazaar, Gurabahane. -i Laklakhan è Panorama 1326. Bursa hè un tesoru cù u so Museu di Cunquista. Purtemu sta regione à u turismu urbanu cù u Prughjettu di Pedestrianizazione di l'Asse Culturale. È riuniteremu dilettanti di l'antichità, dilettanti di nostalgia è cullezzione in Kayhan cù u Mercatu di l'Antichità chì situeremu in questa regione. "Cuntinueremu u nostru travagliu in u novu periodu per assicurà chì l'edificazioni, chì sò esempi di l'architettura civile di l'Era Republicana, ripiglià a so identità originale per via di a risturazione", disse.

PARCHI NOVI È SPAZZI VERDI

Dichjarà chì anu preparatu prughjetti impurtanti per a nova era cù u mottu di "Città sensibili à l'ambiente", Dündar hà dettu: "Avemu intrapresu travaglii impurtanti per restaurà l'identità verde di Bursa. In più di prughjetti à grande scala cum'è Soğanlı Nation Garden è Adventure Bursa, avemu aghjustatu più di 451 milione 1 mila metri quadrati di spazi verdi qualificati à u nostru distrittu cù i 700 parchi chì avemu custruitu in i nostri quartieri. Avemu u scopu di aumentà sta zona verde à più di 2 milioni di metri quadrati in u novu periodu. In cunfurmità cù questu scopu, u Parcu Sportu Naturale, chì custruiremu nantu à una superficie di 450 mila metri quadrati in İnkaya, serà u novu Parcu Cità di Bursa cù e so piste speciali, spazii di recreazione è spazii di vita suciale. In più, raminteremu à i nostri figlioli i ghjoculi di strada chì sò per esse scurdati, cù i Parchi di Ghjochi di Strada chì purteremu in i nostri quartieri. Senza dubbitu, unu di l'elementi basi di una vita sana hè l'esercitu. "Porteremu i Parchi Sportivi è Fitness in u nostru distrittu per chì tutti ponu fà sport facilmente", disse.

ENERGIA PULITA CU NOVU IMPIANTI SOLARI

Dichjarà chì a lotta contru u cambiamentu climaticu hè vitale cum'è e spazii verdi per una cità sana, u sindaco Dündar hà dettu: "A stu puntu, avemu fattu una longa strada in quantu à u riciclamentu di i rifiuti cù u Prughjettu Zero Waste. Continueremu i nostri sforzi di riciclamentu, chì prutegge a natura è creanu valore per l'ecunumia, senza interruzzione in u novu periodu. In novu, à questu puntu, l'usu di e fonti d'energia rinnuvevuli hè assai impurtante. L'annu passatu, avemu furnitu u 1326 per centu di i nostri bisogni energetichi da u sole cù i Solar Power Plants chì avemu stallatu nantu à u tettu di Panorama 25 Bursa Conquest Museum è Veysel Karani Sacrifice Sales and Slaughtering Center. "Avemu pensatu à duppià sta figura cù e novi centrali solari chì custruiremu nantu à e nostre diverse strutture in u novu periodu", disse.

"CENTRI MADRE-FIGLIA PREPARAREmu I NOSTRI FIGLI PÀ SCUOLA"

Dündar cuntinueghja u so discorsu dicendu: "Avemu avvicinendu u municipalismu suciale cù una cuscenza chì ghjunghje à tutti i segmenti di a sucità oltre l'aiutu suciale, è chì tutti i bisogni di a famiglia, di e donne è di i ghjovani sò cunsiderati. À questu puntu, avemu righjuntu u piccu di a municipalità suciale cù u Centru di Cura è Riabilitazione (BAREM) chì avemu purtatu in u nostru distrittu. SCALA; Hè u primu in Turchia cù a so Casa di Cura cù una capacità di 200 letti, u Centru di Cura di Alzheimer per 150 persone è u Centru di Cura per Disabili per 150 persone. Facemu u nostru megliu in u novu periodu per assicurà chì i nostri anziani, chì ci danu forza cù a so prisenza, campanu una vita sana, è cuntribuiscenu à a riabilitazione è a socializazione di l'individui cù bisogni speciali. "Preparemu i nostri figlioli trà l'età di 4 è 6 per a scola fisica, spirituale è suciale cù i Centri Mamma è Figlioli chì purteremu in diversi quartieri".

PROGETTI SPECIALI PÀ A GIOVANI

Dichjarà chì i servizii di ghjuventù sò ancu unu di i temi impurtanti, Dündar hà dettu: "À questu puntu, avemu preparatu novi posti per a nova generazione per esse più educati è equipati, induve puderanu studià è migliurà. Aumenteremu ancu u nùmeru di biblioteche, in particulare a biblioteca chì purteremu in a piazza Osmangazi in a prima tappa. Cuntinueremu à purtà Case d'Infurmazioni in i nostri quartieri induve a pupulazione ghjovana hè cuncentrata. Inoltre, i nostri campi di motivazione morale per i ghjovani di 18-25 anni, chì si preparanu per l'esami in case d'infurmazione, continuanu sempre più in u novu periodu. U nostru prughjettu "That Cafe, That Cafe", chì avemu principiatu cù u scopu di furnisce spazii qualificati per i nostri ghjovani à socializà, hà attiratu una grande attenzione da i nostri ghjovani. "Aumenteremu u numeru di sti lochi in u novu periodu", disse.

SUPPORTU PER E FEMME, PENSIONE, STUDENTI

Dichjarà chì anu preparatu prughjetti d'impattu in u campu di a municipalità suciale in u novu periodu, Dündar hà dettu: "Aumenteremu u numeru di Centri di Guida Famiglia chì avemu implementatu cù u principiu di una famiglia forte, una sucità forte, è espansione u Scopu di i nostri corsi OSMEK. Cù u nostru prughjettu di Workshop senza barriere chì implementeremu in u novu periodu, assicureremu chì l'individui cù bisogni speciali diventanu un ligame in a catena di produzzione. Continueremu à custruisce ponti d'amore in u novu periodu cù Somuncu Baba Gönül Bakery, induve consegnamu circa 3,5 milioni di pani à i nostri citadini gratuiti annu, è a Soup Kitchen, induve serve pasti caldi è zuppa à quelli chì anu bisognu. Lasciami dà a bona nutizia di i nostri novi pacchetti di supportu. Per sparghje a cultura di l'assistenza suciale è di a sulidarità, lanciamu u sustegnu di a cucina per e donne, u sustegnu di u mercatu per i pensionati è u sustegnu di trasportu per i studienti in u novu periodu. "Avemu cuminciatu à riceve richieste in questu sensu da u situ web di a nostra municipalità", disse.

"Lasceremu una marca cù l'avvenimenti CULTURALI"

Dichjarà chì e nostre urganisazioni chì riuniscenu i nostri citadini cù avvenimenti culturali è artistici cuntinueghjanu in u novu periodu, Dündar hà dettu: "Cuntinuemu à aumentà e nostre attività cum'è viaghji culturali, avvenimenti culturali tradiziunali, cuncorsi di literatura, puisia, pittura è musica, cuncerti, festivals, teatru è spettaculi di ballu folklore. Di sicuru, ùn avemu micca scurdatu di i nostri cari amici. Comu sapete, cum'è Osmangazi, avemu u più grande Centru di Vita Naturale di Animali Stray di Turchia cù una superficie di 114 decares. Seguimu i passi di i nostri antenati, chì hà custruitu Gurabahane-i Laklakan cum'è una casa di travagliu per l'animali feriti in u 19u seculu, è avemu cura di i nostri animali senza casa. "Porteremu u Centru di Vita Naturale Gurabahane-i Laklakan, chì serà più equipatu tecnologicu in u novu periodu, à u nostru distrittu", disse.

MUNICIPALI SERVIZI È TRAVAIL

Dichjarà chì cuntinueranu a so determinazione di pruduce servizii è di lascià opere duraturi in u novu periodu, Dündar hà dettu: "Aghjunghjemu u Centru Culturale Akpınar à l'anelli di u centru culturale chì avemu purtatu finu à u nostru distrittu. Comu sapete, u Centru Culturale Akpınar hè statu ancu demolitu perchè era un edifiziu risicatu in u scopu di a trasfurmazioni urbane. Cù u prugettu chì implementemu, u Centru Culturale Akpınar serà purtatu in a regione in un modu più mudernu, sicuru è còmode in u stessu locu. Nuvelle richieste venenu per e Zone di Mercatu Indoor, induve offremu à a nostra ghjente l'uppurtunità di cumprà in un ambiente più sanu è più còmode. Cuntinueremu à purtà zoni di mercatu chjusi à i quartieri chì sò necessarii in u novu periodu. In u periodu à vene, aghjunghjenu novi Centri di Salute Famiglia chì facilitanu l'accessu di i nostri citadini à i servizii di salute. In più, u nostru travagliu nantu à a rinuvazione di l'edifici di serviziu di quartiere, di l'uffizii di i dirigenti è di e stazioni di taxi cuntinueghjanu senza rallentà. Unu di i prughjetti chì implementeremu cum'è u primu in u novu periodu serà Saloni di matrimoniu è eventi. Ci hè veramente una grande dumanda da u nostru populu in questu sensu. "I saloni di matrimoniu è di ricezione chì purteremu in i nostri quartieri accoglieranu ogni tipu di società, cunferenze, riunioni è riunioni", disse.

NOVA FABRICA ATLETA

In riferimentu à l'investimenti ch'elli feranu in u campu di u sport, Dündar hà dettu: "Cum'è una municipalità chì hà purtatu a più grande Sala di Atletica di Turchia in u nostru distrittu è offre 26 strutture sportive à u serviziu di i nostri atleti, continueremu i nostri investimenti sportivi in ​​u novu. periodu. "Yunuseli Sports Facility, chì custruiremu nantu à una superficie di 30 mila metri quadrati, è a Fabbrica di Atleti chì purteremu à Kükürtlü, seranu investimenti sportivi esemplarii di a nova era", disse.

Apuntendu chì unu di i prughjetti più populari di a nova era serà u Digital Performance Center, Dündar hà dettu: "Comu tutti sapemu, cù a tecnulugia, assai bisogni familiari è abitudini sò rimpiazzati da novi. E dumande è i bisogni sò ancu in constantemente cambiante. Cum'è i guverni lucali, circhemu di mantene stu cambiamentu. Purtaremu un Centru di Prestazione Digitale à u nostru distrittu, chì riunisce a tecnulugia, chì entra in ogni aspettu di a vita oghje, cù l'arti è l'intrattenimentu. I visitori puderanu sperimentà a metamorfosi 3D à l'occhiu nudu, senza l'usu di lunette. "Puderà viaghjà in un universu virtuale 3D à l'occhiu nudu, senza lunette", disse.

Cuntinuendu e so parolle cù e parolle di Necip Fazıl Kısakürek, "Hè necessariu di travaglià cum'è furmicule per lascià daretu à l'opere cum'è giganti", Dündar hà cunclusu u so discorsu dicendu: "Comu avemu travagliatu cum'è furmicule cù tutta a nostra squadra finu à avà, continueremu. per purtà opere giganti à Bursa in u periodu à vene ".

VARANK: "ÙN PUDEmu PRIVARI L'ESPERIENZA DI U NOSTRE PRESIDENTE DUNDAR DA BURSA"

In u so discorsu, Mustafa Varank, presidente di l'Industria, u Cummerciu, l'Energia, i Risorse Naturali, a Cummissione di l'Informazione è a Tecnulugia è u Diputatu di u Partitu AK Bursa, hà sottolineatu chì sò un muvimentu puliticu assertivu cum'è l'Alleanza Populare. Cuntinuendu u so discorsu dicendu "Semu persone di serviziu, prughjetti è sforzu", Varank hà dettu: "Avemu intesu una bella presentazione da u nostru presidente Mustafa Dündar, in quale hà spiegatu quali travaglii hà implementatu finu à avà è quali travaglii purterà. à stu bellu distrettu in u periodu chì vene. U nostru merre, Mustafa, hè un merre assai successu cù a so eccitazione è u so sforzu in u primu ghjornu, è ancu a so sperienza. In fatti, u nostru presidente hà dettu in e so valutazioni in Ankara chì ùn pudemu micca privà Bursa di una tale sperienza. Hopefully, ellu vulia cuntinuà u so travagliu successu in Osmangazi. "Crearemu diverse opere inseme cù u nostru presidente in u novu periodu". disse.

Indicà l'impurtanza di a pulitica di serviziu, Varank hà dettu: "Semu preoccupati di cumu si mette petre nantu à e petre in questu paese. L'opere prodotte sò in realtà u megliu indicatore di a nostra capiscitura. Semu cusì assertivi chì ùn pudete truvà nisun altru muvimentu puliticu in Turchia chì pò pruduce tali opere, o qualsiasi altru candidatu chì pò rivali cù noi, fora di l'Alleanza di u Populu. Cridemu chì pudemu fà assai più di questu. A manera di fà questu hè di ottene sinergia. Comune di distrettu, cumuna metropolitana, guvernu cintrali. Quandu riunite u triple trivet inseme, e cose diventanu più fruttu è più veloce. Cridemu chì pudemu fà 17 fora di 17 in Bursa. A mo prumessa hè chì tuttu ciò chì Bursa hà bisognu, i nostri presidenti u seguiranu è i bisogni seranu soddisfatti. Semu innamurati di sta cità. Custruiremu una Bursa diversa in u locu è in generale. Serà un periodu quandu u sistema ferroviariu assai parlatu è i treni d'alta velocità seranu cumpletati. "Vogliu ringraziallu per avè un presidente cusì duru chì hè in pace cù tutti i segmenti di a società". Hà cunclusu e so parolle dicendu.

Dopu à i discorsi, i candidati di i membri di u Cunsigliu Municipale di l'Alleanza Populare di Osmangazi sò stati chjamati in scena è presentati. U sindaco di Osmangazi, Mustafa Dündar, hà ringraziatu Semih Vardarbaş per i so servizii in nome di i membri di u cunsigliu chì serve in u periodu 2019-2024 è hà prisentatu una figurina Osman Gazi cum'è un rigalu.

A riunione introduttiva di u prugettu di u presidente Dündar hà participatu u presidente di a Cummissione di l'Industria, u Cummerciu, l'Energia, i Risorse Naturali, l'Informazione è a Tecnulugia è u Deputatu di AK Party Bursa Mustafa Varank, Önder Matlı Membru MKYK di u Partitu AK, u Vicepresidentu di u Guvernu Locale di u Partitu AK Recep Altepe, u Deputatu di u Partitu AK Bursa. Ayhan Salman, Refik Özen, Ahmet Kılıç, Emine Yavuz Gözgeç, Mustafa Yavuz, Emel Gözükara Durmaz, MHP Bursa Deputy Fevzi Zırhlıoğlu, AK Party Bursa President Provincial Davut Gürkan, Bursa Metropolitan Municipality Municipality Mayor Alinur Aktaşman District, Kurdistrettu di Kursa AktaşP U presidente di u distrittu di Osmangazi, Kerim Gürsel Çelebi, l'amministratori provinciali è di u distrittu, i capi di quartieri anu assistitu.