U sindaco Dündar hà scontru cù Barber Tradesmen à Iftar

I cummercianti di barbieri chì operanu in Bursa anu assistitu à a cena iftar organizata da u sindaco Dündar, chì sempre ascoltava i prublemi di i cummercianti è pruducia suluzioni durante i 15 anni chì hà servitu in u distrittu di Osmangazi. Dündar, chì hè cunnisciutu cum'è u presidente amichevule à i cummercianti in Bursa è sempre sustene i cummercianti cù u sustegnu chì dà, si riunisce cù diversi segmenti di a sucetà in Piazza Osmangazi ogni sera durante u Ramadan. Tutti i segmenti di a sucetà chì assistenu à l'iftar dinners prumettenu u so sustegnu in l'elezzioni di u 31 di marzu. Dündar hà scontru cù i membri di a Camera di Barbieri, Commercianti è Artigiani di Bursa per l'iftar à Osmangazi Square, u prughjettu di visione di Bursa, è tutti i cummercianti di barbieri chì anu assistitu à a cena anu dettu chì susteneranu l'elezzioni di u 31 di marzu. U sindaco di Osmangazi Mustafa Dündar, u presidente di u distrittu di AK Party Osmangazi Adnan Kurtuluş, u presidente di u distrettu di MHP Osmangazi Kerim Gürsel Çelebi è i membri di a Camera di Barbieri, Commercianti è Artigiani di Bursa anu assistitu à a cena iftar.

Dichjarà chì a piazza Osmangazi hè u centru di Bursa, u sindaco di Osmangazi è u candidatu di l'Alleanza Populare Mustafa Dündar hà dettu: "Quandu avemu cuminciatu à travaglià in questa regione, era un prublema chì era seguita cù curiosità da u publicu. Questu hè un grande prughjettu per a nostra cumuna di distrettu è ne ne sortimu cun successu. Speremu, compiemu a seconda parte di u prughjettu di a piazza appena chì i nostri citadini u sustenemu è avemu pigliatu u postu. 6 parsoni sò ghjunti à i 250 cuncerti chì avemu fattu per prumove stu locu. Durante u Ramadan, distribuemu pasti iftar à 3 mila persone ogni ghjornu in punti diffirenti. In listessu modu, distribuemu pacchetti alimentari per mille persone ogni ghjornu, 5 prima di iftar. Avemu scuntratu cù diverse persone per iftar ogni ghjornu in Osmangazi Square. Oghje simu inseme cù i membri di a Camera di Barbieri, Commercianti è Artigiani di Bursa. "Avemu sempre sustinutu da i nostri cummercianti chì ci anu manifestatu u so sustegnu, è continueremu à fà cusì da avà", disse.

U presidente di a Camera di Barbieri, Commercianti è Artigiani di Bursa, Mustafa Ocak, hà dettu: "Vulemu ringrazià u nostru presidente Mustafa Dündar per avè purtatu un valore cusì à Bursa cum'è Piazza Osmangazi è per esse riuniti quì oghje. "Spergu chì daremu u nostru sustegnu à u nostru presidente", disse.