Sindaco Ergün: "Ciò chì facemu hè a guaranzia di ciò chì faremu"

A cerimonia di apertura di massa di a municipalità metropolitana di Manisa è a municipalità di Sarıgöl s'hè trasformata in una riunione à l'aria aperta. À a cerimonia tenuta in a piazza di a cità di novu custruita, piena di millaie di persone da Sarıgöl; In più di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, u Vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu AK è u Vicepresidentu di u Manisa Bahadır Yenişehirlioğlu, u Vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu di u Movimentu Naziunale è u Vicepresidentu di u Partitu Manisa Erkan Akçay, l'ex Ministru di a Ghjuventù è di u Sport AK Party İzmir Deputy Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, u sindaco di Sarıgöl Necati Selçuk, u presidente provinciale di MHP Cüneyt Tosuner, u presidente provinciale di Ülkü Ocakları Emirhan Sallıtepe, u presidente di u distrettu di MHP Murat Kocahıdır, u presidente di u distrettu di u partitu AK Nihat Demirci, u presidente di u distrettu di u partitu Haklaruch AKIR, u distrettu di Üklarca Branca. Cavit Batuk , Manisa FK President Mevlüt Aktan è Manisa BBSK President Bora Çaylan eranu ancu prisenti.

"U MEU SIGNORE NI ACCESSA DI MARCHÀ A STRADA SOTTA A PROTEZIONE DI U NOSTRU PRESIDENTE, SIGNOR CENGİZ ERGÜN"
U sindaco di Sarıgöl Necati Selçuk, chì hà iniziatu u so discorsu dicendu: "Sò fieru di i nostri concittadini chì campanu in 35 quartieri è di i mo bravi fratelli", hà dettu: "Vogliu sprimà chì simu assai fieri è felici di sta cerimonia di apertura è di offre sti servizii à voi. Ci ricurdate di Sarıgöl da 10 anni fà? Siccomu ùn ci era micca serviziu da Manisa, i nostri citadini campavanu per cunnette à Denizli prima di u 2014. In u 2014, a mala sorte di u nostru distrittu hà cambiatu. U nostru Signore ci hà datu l'uppurtunità di marchjà a strada sottu l'auspice di u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana, u Signore Cengiz Ergün. "A faccia di u nostru distrittu, induve sò stati fatti assai investimenti impurtanti, hè cambiatu cù l'investimenti di u nostru sindaco metropolitanu è di a municipalità di Sarıgöl", disse.

"SARIGÖL HA SEMPRE AIUTU PER NOI"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, chì hà iniziatu u so discorsu, augurendu chì u mese attuale di Ramadan purtessi a bontà à Sarıgöl, Manisa, u paese è tuttu u mondu islamicu, hà dettu: "Che Diu accettà i nostri digiuni, preghiere è cultu. Sarıgöl ci hà sempre accoltu à braccia aperte. Sarıgöl ci hà sempre accoltu sinceramente. Sarıgöl hà sempre dettu l'Alleanza di u Populu. Sarıgöl ci hà sempre abbracciatu. Oghje, ci avete accoltu cù u listessu calore, u listessu legame d'amore è a stessa sincerità. Vogliu ringrazià tutti i mo concittadini di Sarıgöl chì sò sempre cun noi. "Che Diu vi benedica tutti", disse.

"Avemu intrapresu prughjetti assai valuosi chì cambiaranu a faccia di u nostru SARIGÖL"
U sindaco Ergün hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Cù a vostra fiducia è u sustegnu in noi, avemu realizatu u nostru travagliu cun l'intelligenza di a municipalità produttiva da u primu ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu cum'è u sindaco metropolitanu fundatore di Manisa. Cù a cunniscenza chì serve u publicu hè u cultu più grande, avemu intrapresu prughjetti preziosi chì cambiaranu a faccia di Sarıgöl, è ancu in tutta Manisa. Piazza Cità, Impianto di Trattamentu di Acque Reflue, Centru di Ghjuventù Atatürk, Centru di Cultura è Artu di i zitelli Mimar Sinan, Parcu è Mercatu di l'Indoor Şehit Haşim Dirik, Özpınar, Dadağlı, Kızılçukur Multi-Purpose Event Halls, Kyrenia è İstiklal Prestige Avenues, Sitetler Fezi Avenues, Sitetler Fezi Tekeş "Avemu purtatu assai servizii à u nostru distrittu cum'è u Parcu, Cumhuriyet Square Renovation, MABEM, Food Bank, illuminazione di moschee, opere di recinzione di prutezzione di cimiteru è assistenza suciale", disse.

245 KILOMETRI DI ASFALTU, 884 MIL METTRI QUADRATI DI PADDING LOCK
Dichjarà chì anu fattu a rete stradale sicura è cunfortu in Sarıgöl, u sindaco Ergün hà dettu: "Sposta da l'idea chì e strade sò civilisazione, avemu realizatu 245 chilometri di travagliu di asfaltatu è 883 mila 529 metri quadrati di travagliu chjave di pavimentazione in u nostru distrittu. finu à oghje."

SUPPORTU RECORD PER U Sviluppu RURAL
Sarıgöl, unu di i magazzini alimentari di Manisa cù i so terreni fertili, hè impurtante in quantu à u sviluppu rurale.Ùn avemu micca scurdatu Sarıgöl, a capitale di uva Sultani, in i nostri servizii per u sviluppu rurale, per quale avemu attribuitu un grande budget di 150. millioni di lire l'annu passatu. Avemu sustinutu i nostri agricultori di Sarıgöl cù numerosi servizii cum'è stagni d'irrigazione, spillways, stagni d'acqua potabile d'animali, supportu per l'alimentazione, supportu di ram, riempimentu di taral, supportu di machini agriculi, supportu di fertilizzanti. A cuntribuzione chì avemu furnitu à i nostri agricultori solu in Sarıgöl ammontava à 8 milioni 950 mila lire. "Spergu chì i so prudutti seranu abbundanti è i so guadagni seranu fruttu", disse.

U PROBLEMA DI BASURA DI MANİSA HA FATTU IN STORIA
U sindaco Ergün hà dichjaratu chì ùn solu anu risoltu u prublema di basura di Manisa, ma ancu pruduce l'electricità da a basura, è hà dettu: "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, ci era un prublema di basura in a nostra cità. In 2017, avemu purtatu Uzunburun Solid Waste Disposal Facility è Regular Landfill à a nostra cità, mettendu fine à u prublema di 40 anni di Manisa. Avemu purtatu Biomassa è Biogas Energy Production Facility à sta facilità cun un investimentu di 90 milioni EUR. Quì, scuntrà i bisogni energetichi di circa 24,6 mila famiglie pruduciendu 103 megawatt d'energia. In altri palori, pruducia l'electricità da a basura chì una volta ci avvelenavanu cù e so splusioni è incendi, furniscemu un valore aghjuntu significativu à l'ecunumia di u nostru paese. Ùn avemu micca firmatu quì. Avemu fattu un novu terrenu in Turchia è cuminciamu à trasportà a basura in i nostri distretti in trenu. Grazie à u prugettu chì avemu implementatu in cuuperazione cù e Ferrovie Statali, viaghjemu 3 milioni di chilometri in menu annu, riduce l'emissioni di carbonu, è prutegge a nostra aria è a natura. "Cù a stazione di trasferimentu chì avemu custruitu in Alaşehir Killik District, trasportemu i rifiuti domestici di i nostri distretti Alaşehir, Sarıgöl, Kula, Selendi, Demirci è Salihli à Uzunburun".

"ÙN PER L'ELIZIONI FUTURE, MA PER E GENERAZIONI FUTURE"
U sindaco Ergün hà cuntinuatu e so parolle enfatizendu chì travaglianu cun l'intelligenza chì travaglianu micca per e prossime elezzioni, ma per e generazioni future, è hà dettu: "Per fortuna, avemu furnitu grandi servizii à u nostru distrittu attraversu a nostra Direzzione Generale MASKİ. Cù i nostri 101 è 154 Prughjetti di Infrastrutture di Quartiere, avemu rinnuvatu l'infrastruttura è e superstrutture di i nostri Karacaali, Yeşiltepe, Afşar, Tırazlar, Doğuşlar, Ziyanlar, Günyaka, Kahramanlar, Kızılçukur, Dindarlı, Güneydamları, Yukarıhdarları, Şeykohları, Șeykohları, Șeyzılçukur, Güneydamları, Șeykarıskodarı, Șeykarıhları, Șeyzılçukur, İzılçukur. Avemu realizatu 353 chilometri d'acqua potabile, acqua di piovana è travagliu di ligna in tuttu u nostru distrittu. Inoltre, avemu realizatu u mantenimentu è a riparazione di 46 cisterne d'acqua potabile. Avemu apertu 51 pozzi d'acqua potabile. Avemu pulitu 25 mila tunnillati di basura da i letti di u flussu realendu a migliione di u flussu di Kyrenia Street è 18 chilometri di pulizia di u flussu. Cù i nostri impianti di trattamentu di l'acqua potabile imballati è i sistemi di clorazione automatica, avemu assicuratu chì l'acqua chì ghjunghje à e famiglie in u nostru distrittu hè diventata più sana. Comu dicenu i nostri antenati, quellu chì ama u so paese u più hè quellu chì face u so duvere megliu. "Questu hè esattamente a nostra capiscitura è a cunniscenza di l'Alianza Populare", disse.

298 MILIONI 700 MIL LIRA S'INVESTU IN SARIGÖL
Riassuntu i servizii furniti à Sarıgöl, u sindaco Ergün hà dettu: "In u periodu passatu, cum'è a municipalità metropolitana di Manisa è a direzione generale di MASKİ, avemu purtatu investimenti per 298 milioni 700 mila lire in u nostru distrittu. "Che Diu ci dessi a capacità di utilizà tutti i nostri servizii in i boni ghjorni", disse.
U MAYOR ERGÜN SPIEGA ANCHE I PROGETTI NOVA TERM DI SARIGÖL
U sindaco Ergün hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Se ci mostra u vostru favore è ci dà u compitu di gestisce a nostra cità per un altru mandatu, purteremu un novu terminal d'autobus à Sarıgöl in u novu mandatu. Custruiremu 2 novi ponti in a regione sopra Kocaçay è li mettemu à u serviziu di i nostri concittadini. Purteremu novi spillways in u nostru distrittu, chì hè u core di l'agricultura, in più di i 10 spillways chì avemu custruitu in cuuperazione cù a nostra municipalità di Sarıgöl. Puderemu implementà u nostru prughjettu di l'Assistenza di i zitelli è a Nursery per i nostri figlioli, chì sò a guaranzia di u nostru avvene. A nova pianta di trattamentu d'acqua in u distrittu di Sarıgöl, chì hà fattu oghje in a nostra cerimonia di apertura di massa, serà aghjuntu à u centru di u distrittu, è ancu Afşar, Ahmetağa, Bağlıca, Bahadırlar, Baharlar, Bereketli, Çanakçı, Çimentepe, Doğuşlar, Emcelli, Güneydamları, Özpınar, Selimiye, Sığırtmaçlı, Tırazlar, Yeşiltepe, Yukarıkoçaklar. Purificaremu l'acqua residuale domestica culligandu i nostri quartieri cù a nova linea di cullezzione. Quessi sò e nostre parolle novi à u nostru bellu distrittu. A nostra parolla, prumessa; Ciò chì facemu hè a guaranzia di ciò chì faremu ".

"ÙN AMU MAI VENDU SONI À I NOSTRI CITTADINANI COME ALTRI."
U presidente Ergün hà cuntinuatu e so parolle dicendu chì Sarıgöl li hà sempre abbracciatu è hà dettu: "Inseme à u presidente Necati, continueremu u nostru travagliu cù l'amore è l'eccitazione di u primu ghjornu, cun l'intelligenza di Sarıgöl cum'è u nostru amore è Manisa cum'è u nostru amore. . Avemu da travaglià a manu, core è ànima, per purtà u successu crescente di l'Alianza di u Populu à livelli più alti. Cù u permessu di Diu, purteremu di novu i migliori servizii à u nostru distrittu in u novu periodu. Ùn avete micca dubbitu. Cù u putere di l'Alleanza di u Populu, u nostru capu sàviu u principiu di u Signore Devlet Bahçeli di "U mo paese è a mo nazione prima", è l'approcciu di municipalismu produtivu di u nostru Partitu di u Muvimentu Naziunalistu, avemu sempre fattu surrisu i nostri cuncittadini. Da avà, inseme, manu in manu, core à core, purteremu sia Sarıgöl sia Manisa in u futuru. Finu à oghje, ùn avemu micca vindutu i sogni à i nostri concittadini cum'è certi altri. Ùn avemu mai prumessu qualcosa chì ùn pudemu micca furnisce. Ùn avemu micca mentitu, ùn avemu micca discriminatu trà quelli chì anu vutatu per noi è quelli chì ùn anu micca. "Semu uguali oghje cum'è era ieri, è ùn avemu mai cumprumissu nantu à sta linea da avà", disse.

"Cù U VOSTRE SUPPORTU, SPERIAremu SCRITRI UNA NOVA STORIA U 31 DI MARZO"
Dichjarà chì ci hè pocu tempu per l'elezzioni di u 31 di marzu, u sindaco Ergün hà dettu: "Preghemu chì Diu ci dessi tuttu ciò chì hè bonu per noi. Cù a vulintà di Diu Onnipotente è u favore di voi, i nostri stimati compatrioti, speraremu annunzià a vittoria à u nostru Presidente è Sapiente Leader u 31 di marzu, sia in a Municipalità Metropolitana di Manisa, Sarıgöl sia in tutti i nostri distretti. Cù u vostru sustegnu, speremu scrivemu una nova storia u 31 di marzu. Cù questi sentimenti, speru chì i servizii furniti da a municipalità di Sarıgöl è a municipalità metropolitana à u nostru distrittu seranu benefizii. Vogliu ringrazià tutti una volta di più per a vostra participazione à a nostra cirimonia di apertura di massa, è pregu chì Diu ci aiuterà tutti in questa strada chì simu. Grazie, benedica vi. Bona sera Sarıgöl. Chì Diu sia cun voi!" disse.

KASAPOĞLU ringrazia u sindaco ERGÜN è u sindaco SELÇUK
Anzianu Ministru di Ghjuventù è Sport è Izmir Deputy Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu hà dettu: "Vogliu ringrazià u mo presidente Necati è u presidente Cengiz di tuttu u core per queste belle azioni, per u so sudore, per i so sforzi è per i boni servizii chì furniscenu à a nazione. Avemu a nostra marca in u campu, grazie à Diu, a nostra faccia in a cugliera. I figlioli di sta nazione, questi ghjovani brillanti, i zitelli è e donne meritanu u megliu di tuttu. U nostru Sarıgöl è Manisa meritanu u megliu di tuttu. Finu chì site à u nostru latu, continueremu à marchjà inseme versu un futuru più luminoso, manu in manu. Sta nazione sà bè ciò chì faci è ùn fà, ciò chì pruduce è ciò chì ùn pruduce. Cum'è l'Alleanza di u Populu, avemu superatu assai ostaculi finu à avà. "Da avà, continueremu à marchjà nant'à u listessu caminu cum'è unu è uniti", disse.

"Sò assai cuntentu di esse à mezu à a cumunità fantastica è meravigliosa"
U Vicepresidente di u Gruppu MHP è u Vicepresidentu di Manisa Erkan Akçay hà dettu: "U sgiò Cengiz Ergün, u mo caru fratellu, chì hè l'orgogliu di Manisa, chì hà aghjustatu u serviziu à i servizii chì anu furnitu dapoi 15 anni, è chì credemu sinceramente chì sarà. cuntinuà u so duvere u 31 di marzu, cù u favore di i nostri concittadini di Manisa, dicendu novu è novu novu." "Sò assai felice di esse trà a nostra stimata è magnifica cumunità in questa bella sera di Sarıgöl cù u nostru stimatu Sindaco di Sarıgöl, U Signore Necati Selçuk, chì ci hà fattu fieru cù u travagliu chì hà fattu spalla à spalla in Sarıgöl per parechji anni.

"SIAmu INSIEME COME ALLIANZA POPULARU"
U Vicepresidentu di u Gruppu di Partitu AK è u Vicepresidentu di Manisa Bahadır Yenişehirlioğlu hà dettu: "I servizii in Sarıgöl sò stati eccellenti. Mi sentu fieru. Cumu sò furnuti sti servizii?, sò fatti voluntariamente. Semu persone di core, persone di cunversazione. Cum'è l'Alleanza Populari, avemu u listessu prublema. L'unità è a sulidarità di u paese, l'integrità indivisibule di stu paese, a chjama à a preghiera chì ùn smette mai di vene da e moschee è a bandiera chì ùn falà mai da u celu sò diventati u nostru amore cumunu. Hè per quessa chì simu inseme cum'è l'Alleanza di u Populu. Hè per quessa chì simu in amore. Se u partitu AK hè in u putere per 22 anni, hè grazia à voi. Perchè sta nazione hà stabilitu i fundamenti per u Partitu AK. "Sta nazione hà arruvinatu u Partitu AK", disse.