U settore di e-commerce si riunisce in Istanbul

Turchia si prepara per una urganisazione prestigiosa in quantu à l'e-commerce, chì hè stata trà i settori di crescita più veloce in u mondu in l'ultimi anni.

L'imprese chì operanu in u campu di e-commerce si riuniscenu à a Fiera di l'E-Commerce d'Istanbul, chì si terrà à u Lütfü Kırdar International Congress and Exhibition Center trà 18-21 settembre in Istanbul, u puntu di scontru di u mondu.

Dichjarà chì l'aspettattivi seranu soddisfatti in a fiera, induve tutti i cumpunenti di e-commerce si svolgeranu, Dilek Soydan, Partner Fundatore di ED Fuarcılık, l'urganizatore di a fiera, hà dettu: "L'aspettattivi di tutti i participanti, da i fornitori di servizii à E PMI chì operanu in questu campu, seranu scontri in a nostra fiera. À a fiera, induve i giganti chì operanu in u campu di l'e-commerce participanu ancu, ci saranu ancu imprese start-up chì sò l'avvene di stu settore. Quandu l'e-commerce hè citatu, solu a compra da u cunsumadore finale vene in mente. Tuttavia, tecnulugii assai serii sò ancu usati in u fondu. L'imprese tecnologiche chì furniscenu suluzioni à l'imprese di e-commerce, l'imprese di carica, l'imprese chì furniscenu suluzioni d'almacenamiento è l'imprese logistiche anu l'uppurtunità di scuntrà à a nostra fiera. In breve, tutte e unità in u settore di e-commerce da A à Z si riuniscenu in Istanbul ". disse.

Ricordendu chì anu urganizatu a seconda più grande fiera di barca di terra di u mondu in Istanbul in u ferraghju, u Partner Fundatore di ED Fuarcılık, Emel Yılmaz, hà dichjaratu chì serà a fiera di e-commerce più prestigiosa in Turchia è chì creanu un puntu di scontru induve u serviziu ghjustu serà. furnitu à l'espositori è i visitatori. Yılmaz hà dettu chì crede chì partenarii seri è novi opportunità di cummerciale emergeranu durante e riunioni.