Un altru primu da Btso

BTSO, l'urganizazione ombrella di u mondu cummerciale Bursa, hà urganizatu una urganizazione B2B cù una larga participazione in Lituania, chì hà a più grande ecunumia trà i paesi baltici. U primu ghjornu, u Cunsigliu cummerciale di Vilnius, Ümit Ateşağaoğlu, hà datu infurmazioni à a delegazione BTSO, chì includeva rapprisentanti di i settori sub-industriali di machini è automobili, nantu à u mercatu lituanu è i vantaghji chì offre. "Forum d'affari Turchia-Lituania" urganizatu da BTSO hè statu tenutu à u Parlamentu Lituanu Seimas. Per a prima volta, una delegazione di cumpagnie turche hà firmatu u foru in u parlamentu lituanu. In questu prugramma, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, hà datu infurmazioni nantu à l'ecunumia di Bursa è Turchia à i membri di u parlamentu lituanu è u mondu cummerciale.

INTERESSU IN BURSA IN LITUANIA
In u scopu di u prugramma, i rapprisentanti di u settore di a machina è di l'automobile si sò scontrati cù i rapprisentanti di u settore lituanu in l'urganizazione B2B. Duranti l'intensi riunioni, parechji rapprisentanti di u mondu cummerciale lituanu anu evaluatu opportunità di cooperazione cù cumpagnie di Bursa. In u scopu di u prugramma, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, è l'ambasciadore di a Republica di Turchia in Vilnius Görkem Barış Tantekin anu ancu scontru cù cumpagnie di Bursa. A delegazione di BTSO includeva ancu u vicepresidentu di u Cunsigliu di Amministrazione Cüneyt Şener, u membru di u Cunsigliu di BTSO Alparslan Şenocak, u vicepresidentu di l'Assemblea Murat Bayizit di BTSO, u presidente di u Cunsigliu di l'Energia di BTSO Erol Dağlıoğlu, i membri di l'assemblea è di u cumitatu, è u cunsulatu lituanu Berat Tunak Onorariu.

"PREMU A FÀ E IMPRESE FORTI IN ESPORTAZIONI"
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì cuntinueghjanu prughjetti per a crescita orientata à l'esportazione di i settori. Nutendu chì i prughjetti UR-GE urganizati sottu a dirigenza di BTSO cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu hà rinfurzatu l'esportazioni di e cumpagnie membri, u presidente Burkay hà dichjaratu chì anu cumpletu u prugramma in Lituania. Nutendu chì una delegazione di Turchia hà urganizatu un foru cummerciale in u parlamentu lituanu per a prima volta, u sindaco Burkay hà dettu: "U prugramma cummerciale lituanu offre novi opportunità à e cumpagnie di Bursa. Cum'è BTSO, continueremu à guidà e nostre cumpagnie in u so viaghju di crescita orientata à l'esportazione. disse.

"A LITUANIA OFFRE OPPORTUNITÀ"
U Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, Cüneyt Şener, hà dichjaratu chì a Lituania hè un mercatu apertu à u sviluppu per a Turchia è hà dettu: "I nostri attori di u settore sò cuscenti di questu è formanu a delegazione cù a più grande participazione in Turchia. Una urganizazione B2B impurtante hè stata urganizata sottu a guida di BTSO. L'imprese lituane anu mostratu un grande interessu. Ci hè un putenziale seriu in questa geografia. A Lituania deve esse vistu cum'è una porta di u mercatu di l'UE. "U nostru scopu hè di rinfurzà l'identità di l'esportatori di i nostri membri in i mercati ghjusti attraversu UR-GE", disse.

"BENVENU BENVENU E IMPRESE DA BURSA À LITUANIA"
U Cunsigliu cummerciale Ümit Ateşağaoğlu hà dettu chì u voluminu cummerciale trà Turchia è Lituania hè diventatu più forte recentemente. Rimarchendu chì i viaghji cummerciale cummerciale sò impurtanti per a continuazione di stu sviluppu pusitivu, Ateşağaoğlu hà dettu: "BTSO hà una sperienza seria in i prugrammi di cummerciale internaziunali cù u so prughjettu UR-GE. L'imprese chì facenu affari cù a Lituania anu ancu l'uppurtunità di fà affari cù i mercati Baltichi è Scandinavi. Accoltamu e nostre cumpagnie di cummerciu cù l'UE in Lituania. Credu chì l'urganizazione serà successu ". disse.

"BTSO PRESENTA A SUA DIFFERENZA"
U presidente di u Cunsigliu di l'Energia di BTSO è u membru di u Cunsigliu Erol Dağlıoğlu hà dichjaratu chì anu lasciatu un intensu prugramma di Lituania è hà dettu: "Cumu u mondu cummerciale di Bursa, ci sò stati accolti assai bè in Lituania. Vogliu dà un ringraziu speciale à a nostra stanza. BTSO hà dimustratu a so dirigenza in questu sensu, postu chì hè un pioniere in parechje tematiche. Una urganizazione forte hè stata stabilita. A pianificazione di questu hè una cosa, a realizazione hè una putenza completamente diversa. Parechje persone sognu, BTSO rende stu sognu realtà. Felicitate à tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay. disse.

"U MONDU DI L'AFFARI LITUANIA MUSTRA GRANDE INTERESSE"
U presidente di u Cumitatu Prufessiunali BTSO 23rd è u membru UR-GE Levent Bilek hà enfatizatu chì a Lituania, cù una pupulazione di 2 milioni 700 mila, hà un putenziale di esportazione di 45 miliardi di dollari. Nutendu chì a Lituania puderia esse una finestra di opportunità per u mercatu di l'UE, Bilek hà dettu: "A Lituania hè una regione strategica. Ci hè un interessu particulare in i Turchi. Avemu vistu questu in i negoziati bilaterali di cummerciale. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu". disse.

A COOPERAZIONI CU UR-GE SI PIÙ FORTI
U presidente di NOSAB è u membru UR-GE Erol Gülmez hà dettu chì anu scontru un grande interessu di u mondu cummerciale in Lituania chì vole cooperà. Gülmez hà dettu: "Ci era parechje dumande di riunioni in l'urganizazione B2B. Parechje cumpagnie parteranu per acquistà novi clienti. Era un bonu viaghju d'affari per l'industria. "E relazioni si svilupperanu cù a cuntribuzione di i prughjetti UR-GE di BTSO", disse. U membru di l'UR-GE Engin Çetiner hà dichjaratu ch'elli anu scontru un grande potenziale cummerciale in Lituania è chì ne cuglieranu i frutti in u periodu à vene. U membru di l'UR-GE, Yasin Topak, hà dichjaratu ch'elli avianu negoziati di cummerciale fruttu cù parechje cumpagnie è chì anu da fà un studiu separatu in u mercatu lituanu. U membru di l'UR-GE Emre Bahtiyar hà dettu ch'ellu hè ghjuntu in Lituania per a prima volta è chì ùn s'aspittavanu micca di scuntrà un tali interessu da e cumpagnie lituane.

"STU INTERESSU SERÀ RIFLETU À U CUMMERU"
A delegazione BTSO era ancu accumpagnata da Sarp Demiray, presidente di a Càmera di Cummerciu Turca Lituana, in tuttu u prugramma. Demiray hà dettu chì a camera hè stata creata à u principiu di questu annu per stabilisce ponti cummerciale trà Lituania è Turchia, "Vulemu chì e cumpagnie di Bursa esistenu in Lituania. Avemu accoltu a più grande delegazione turca in Lituania da Bursa. L'atmosfera cummerciale quì era abbastanza alta. "Credu chì questu interessu si trasformerà in affari in un futuru vicinu". disse.

Per d 'altra banda, in u scopu di u prugramma, a delegazione BTSO hà visitatu l'imprese Elinta Motors è Elinta Robotics in Kaunas. A delegazione hà ancu ricevutu infurmazioni da Vytas Petruzis, Direttore Generale di a Zona Ecunomica Libera di Kaunas, nantu à e cundizioni per investisce in a zona libera è l'opportunità offerte.