Akyürek: "Solu l'Alianza Populare pò fà Eser Municipality"

U deputatu di u Partitu AK Konya Tahir Akyürek hà scontru cù i citadini in i distretti di Taşkent, Ahırlı è Yalıhüyük in u scopu di l'elezzioni lucali di u 31 di marzu.

Akyürek, chì hà parlatu cù i citadini in i quartieri, hà visitatu i cummercianti è ascoltu e so dumande, hà dumandatu u sustegnu per l'Alianza Populare in l'alizzioni. Akyürek, chì e so attività elettorali cuntinueghjanu à un ritmu intensu, hà dichjaratu in a so dichjarazione dopu a so visita chì travaglianu per un Konya più vivable, tenendu in contu e dumande è l'aspettattivi di u populu. Enfatizendu chì u sustegnu di i citadini durante u prucessu elettorale hè di grande impurtanza per elli, Akyürek hà dichjaratu chì l'Alianza di u Populu rapprisenta un periodu pienu di travaglii è prughjetti.

"Solu l'allianza di u populu pò fà u travagliu"

Akyürek hà dettu: "U serviziu ùn finisce mai in a municipalità, l'investimentu ùn finisce mai in a municipalità. Tramindui prughjetti di irrigazione, elevendu u standard di strada, è furnisce gas naturale à i nostri distretti. A nostra lotta, sforzu è travagliu per tutti questi cuntinueghjanu. "Solu l'Alianza Populare è u Partitu AK ponu fà a municipalità di Eser, nimu altru pò fà questu", disse.

"L'AMMINISTRAZIONE CENTRALE PIGLIA U SO PUTERE DA LOCAL"

Dichjarà chì i guverni lucali dà u putere à l'amministrazione centrale, Akyürek hà indicatu l'impurtanza di ogni votu per esse utilizatu è hà dettu: "Una governanza forte in Turchia vene cun una forte dirigenza. Succece grazia à l'Alleanza Populari chì cuntinueghja a so strada. Avà simu in una elezzione lucale. Questu hà qualcosa à fà cù a stabilità di Turchia? Ci hè di sicuru. Hè cum'è un anellu di focu intornu à Turchia. I putenzi imperialisti volenu chì a Turchia inciampa. I putenzi imperialisti volenu chì a Turchia ùn pò micca cuntinuà nantu à a so strada è volenu chì a Turchia sia debule. Dunque, ogni elezzione crea una opportunità per elli. In altri palori, ogni risultatu negativu in l'elezzione li darà virtualmente l'uppurtunità di attaccà di novu Turchia. Hè per quessa chì u nostru presidente è u sgiò Devlet Bahçeli dicenu questi in tutta a Turchia è dumandanu u sustegnu di u nostru populu in quantu à stu periodu. "Ogni ghjocu hà un grande valore", disse.

INVITAZIONE À A RALI DI PRESIDENTE ERDOĞAN

Invitendu i citadini à a grande manifestazione di Konya chì si terrà cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan dumenica 17 di marzu, Akyürek hà dettu: "Sperendu, u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, serà in Konya à 14.00 dumenica. "Asperemu chì tutti i nostri concittadini incontrinu u nostru presidente in piazza Kılıçarslan", disse.

Akyürek era accumpagnatu da u Vicepresidente Provinciale di u Partitu AK Konya Kazım Küçükçöğen, u Sindaco di Ahırlı İsa Akgül, u Sindaco di Yalıhüyük Hasan Koçer è u Candidatu à u Sindaco di Taşkent Mehmet Acar.