Asaş hè diventatu trà i campioni di l'esportazione

I vincitori di i premii Metallic Stars of Export, chì premianu i esportatori di successu chì cuntribuiscenu à l'esportazioni di Turchia da l'Associazione d'Esportatori di Metalli Ferru è Non Ferru di Istanbul (IDDMİB).

ASAŞ, una di e principali imprese industriali di Turchia, hà ottenutu u terzu postu in u campionatu d'esportazione in Metallic Stars of Export, induve 74 cumpagnie sò state premiate. Inoltre, ASAŞ hà vintu u 1u postu in a categuria "Profili di barra d'aluminiu" è u 2u postu in e categurie "Produtti piani d'aluminiu" è "Materiali di custruzzione d'aluminiu". ASAŞ avia u dirittu di riceve 4 premii cù i so rializazioni è era ancu a cumpagnia chì hà ricevutu u più premiu.

Dichjarà chì anu sappiutu di mantene a so putenza in l'esportazioni malgradu a cuntrazione di i mercati in 2023 è i prezzi di l'aluminiu à pocu pressu, u direttore generale di ASAŞ Derya Hatiboğlu hà dettu: "Semu orgogliosi di esse in i primi trè trà i campioni di l'esportazione. Cum'è ASAŞ, esportemu in più di 6 paesi in 90 cuntinenti è miramu à aumentà a nostra parte in i mercati esistenti. "Semu felici di furnisce un valore aghjuntu à l'ecunumia di u nostru paese in questu modu". disse.