Ùn hè micca una banca, una fila di carne economica!

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à fà sorridere a ghjente di a capitale in cundizioni ecunomiche difficili.

A pratica di vendita di carne assequible, chì durà finu à a fine di Ramadan in i Mercati Başkent, chì serve à furnisce i citadini l'accessu à l'alimentu assequible in cundizioni sani, d'alta qualità è igieniche, cuntinueghja à attirà un grande interessu in a so seconda settimana.

34 TUNNELLATI 730 KILOGRAMMI DI CARNI VENDUTI IN UNA SETTIMANA

In a prima settimana di l'applicazione (11-17 di marzu), induve a carne ottenuta da u XNUMX per centu di l'animali lucali hè furnita à i citadini à prezzi accessibili per mezu di i filiali di u Mercatu di Başkent è l'autobus di u Mercatu Mobile di Başkent, un totale di 34 tunnillati 730 chilò carne rossa è bianca sò stati venduti.

I prezzi in kilogrammi di i prudutti validi durante u Ramadan per a vendita induve a carta Başkent è a carta di creditu sò valide sò i seguenti:

-Polpette di macelleria: 369 TL,

- Carne macinata Eco: 369 TL,

-Eco Cubed Beef: 379 TL,

-Ayas Koop. Salsiccia di Boeuf: 309 TL,

- Carni Bollita: 339 TL.

BAŞKENT MOBİL MARKET VISITÀ I DISTRITI CIRCUNDANTI

Vendite di carne assequibili, chì sò realizate in un totale di 7 filiali di u Mercatu Başkent, cumprese Kızılay, Batıkent Atlantis, Etimesgut, ASKİ, Şafaktepe, a Municipalità Metropolitana di Ankara è GİMAT, sò ancu realizate in i distretti circundanti attraversu u Mercatu Mobile di Başkent.

I distretti chì Başkent Mobile Market visiterà trà u 19 è u 23 di marzu sò i seguenti:

-19 March-10.00-17.00 - Kızılcahamam Akçay Mah. Cengiz Topel Cad. NO : 2

-20 March-10-00-14.00 - Centru distrettu di Kahramankazan

-20 marzu - 15.00-18.00 - Pursaklar Yavuz Boulevard davanti à a Moschea Hijra

-21 di marzu - 10.00-17.00 - Gölbaşı Bahçelievler Mah. 285 st. NO: 9/1

-22 March-10.00-14.00 - Centru di distrittu Haymana

-23 March-10.00-17.00 - Piazza Polatlı Cumhuriyet

À Başkent Mobile Market, chì hè statu cunvertitu da un autobus EGO; U 16 di marzu, in i distretti di Ayaş è Güdül, tutale 1 ton 70 kilogrammi, U 17 di marzu, u sicondu ghjornu di l'applicazione, un totale di 3 tunnillati 5 chilò totale cumpresi 4 tunnillati 75 chilò carne rossa è bianca sò stati venduti.

ALTA ATTENZIONE DA I CITATANI

E persone di Başkent chì sò venute à cumprà in i filiali di Kızılay, Mamak Şafaktepe è ASKİ Başkent Market, induve si sò formate lunghe file, anu manifestatu a so satisfaczione per a pratica di vendita di carne à prezzi accessibili cù e seguenti parolle:

-Nejat Dilek: "Vulemu chì u serviziu durà più longu. Aghju fattu shopping quì per un bellu pezzu. L'applicazione di prezzu fissu hè assai bona per a pianificazione ".

-Zafer Çelik: "Sò cuntentu di u Mercatu Başkent, da u so pane à a so carne. Eru maravigliatu di u prezzu. A carne fora costa 550, 600 TL. Ci hè una diferenza di 150 TL, hè assai faciule nantu à i sacchetti. "Sceltu stu locu perchè hè di alta qualità, igienicu è sanu".

-Muhsin Kaynar: "Semu assai cuntenti. Chì Diu benedica u Signore Mansur, hà furnitu grandi servizii à Ankara. Ùn hè pussibule di truvà sti prezzi fora, carne fresca è bella...

-Sebahat Tayyip: "Grazie à Diu, ùn pudemu micca cumprà cusì da altri mercati. Ringraziemu u presidente per avè pensatu à i citadini. 450, 500 TL fora. "Ùn pudete micca cumprà tantu, pudete cumprà solu mezu chilò".

-Oya Doğançay: "Servìziu assai bellu. Aghju compru carne per un prezzu bassu di almenu 100 TL. A qualità hè bona è u prezzu hè accessibile. "Venu quì perchè hè pulita è di alta qualità."

-Ayla Güneş: "A maiò parte di a ghjente ùn si pò permette di carne. "Questa applicazione hè assai bella, simu soddisfatti."