Bursa Skal hà discututu Uludağ è u turismu invernale

À a riunione tenuta cù a participazione di membri di u club è invitati, l'ex guvernatore di Bursa Ali Fuat Güven, Uludağ Ski Center A.Ş. Manager Amministrativu İsmail Yavaş, Ufficiale di Relazioni di Stampa Oğuz Sönmez, Ufficiale di Operazioni di l'Hotel Beceren Yalçın Kırçoban è Özdilek A.Ş. Oğuz Özkul, Manager di l'Agricoltura di Yenişehir Tabiat, era ancu presente.

L'AGENDA PRINCIPALE DI A REUNIONE ERA ULUDAĞ È TURISMU INVERNALE
L'ex guvernatore di Bursa, Ali Fuat Güven, chì hè ghjuntu à u podium dopu à u discorsu di apertura di u presidente di u Bursa Skal Club, Meltem Işık Mısırlıoğlu, hà dettu in u so discorsu: "Quandu si tratta di u turismu invernale in u nostru paese, u primu centru chì vene in mente hè sempre. statu ULUDAĞ." Güven hà dichjaratu chì hà vistu chì i prublemi di Uludağ cuntinueghjanu sempre dapoi u so mandatu, è chì u mutivu principale per questu era chì più di una istituzione era rispunsevuli di Uludağ. Hà ricurdatu chì ancu se Bursa hè una cità automobilistica è industriale, u turismu ùn deve esse ignoratu.

Uludağ Kayak Merkezi A.Ş. hè ghjuntu à u podium dopu à Güven. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Haluk Beceren, hà spartutu ch'elli speranu chì a Direzzione di l'Area di Uludağ recentemente creata risolverà parechji prublemi chì anu accumulatu nantu à a muntagna finu à a data, è chì questu pò piglià circa 3 anni. Beceren hà dichjaratu chì i prublemi principali sperimentati in u turismu di Uludağ sò l'ospiti di "Visitatori di ogni ghjornu" è chì i passi devenu esse fatti prima in questu sensu.

Dichjarà chì u numeru di visitatori ogni ghjornu in Uludağ righjunghji sin'à 350 autobus, Beceren hà dichjaratu chì sta situazione affetta negativamente l'ospiti chì venenu è stanu per u sci. Hà dettu ancu chì a nevicata abbastanza in a stagione 2023-2024 hà assicuratu una stagione produttiva è piacevule per l'alberghi, è chì anu accoltu circa 15.000 studenti universitari durante u periodu invernu quist'annu. Uludağ A.Ş. Hà spartutu l'infurmazioni chì e transazzioni cum'è u check-in di l'ospiti, i bisogni di ski è i biglietti sò realizati senza problemi.

Beceren hà cuntinuatu u so discorsu dicendu: "Siccomu a terra in l'area di l'Hotel appartene à i Parchi Naziunali, vale à dì chì ùn hè micca pussibile di e strutture, ùn ponu micca misure per separà i sciatori è i pedoni, per quessa a sicurità hè insufficiente per tutti. Ancu s'è u prublema hè evidenti, ùn ci hè micca assai chì si pò fà per avà. Tuttavia, ULUDAĞ hè una fonte impurtante di ingressu turisticu micca solu per Bursa, ma ancu per u nostru paese, è e piste è e zoni di caminata devenu esse separati l'una di l'altru ", disse.

Dà infurmazione nantu à una furmazione assai nova, Beceren hà ancu datu a bona nutizia chì l'applicazione di abbunamentu di l'usu di l'installazione di l'Ski Seasonale cù BOLKART, chì serà valida in tutte e stazioni di ski l'annu prossimu, serà implementata.

Uludağ A.Ş. L'Ufficiale di Relazioni di Stampa Oğuz Özkul, dopu avè dichjaratu ch'ellu era interessatu à a prumuzione di a regione nantu à e social media è pussibuli lagnanze, hà dichjaratu in a so valutazione chì l'accidenti accaduti in i piste di sci d'Uludağ sò stati signalati in i media lucali cum'è "U porcu cammina nantu à e piste, l'orsu cammina nantu à e stradeHà ricurdatu chì stanu travagliendu duramente per corregge e nutizie irrealistiche cum'è ". Comparate i prezzi massimi in Uludağ cù i prezzi minimi in altre stazioni di sci è sceglite "assai caruDichjarà chì l'imaghjina hè stata creata, Özkul hà spartutu i so pinsamenti dicendu: "I nostri invitati sperimentanu per elli stessi chì questu ùn hè micca veru, è Uludağ hè un centru chì accoglie u più visitori cumparatu cù tutte e stazioni di sci in u nostru paese".

Buğra ARTIÇ, presidente di GÜMTOB, unu di i membri di Bursa Skal, hà dettu chì hè un vantaghju impurtante per l'hotel Uludağ di serve ancu u turismu di cungressu è chì crede chì ponu diventà più attivi se i prublemi sò superati. aumenterà significativamente l'ingressu turisticu. Artic hà dettu chì i studii accademichi realizati inseme cù l'Università Uludag cuntinueghjanu per aumentà u nùmeru di pernottamenti in a cità, calculendu u numeru di alloggi per regione, è indagà i motivi di fluttuazioni d'occupazione cù grafici è analisi. Ricordendu chì u tassu di occupazione di l'alberghi hè di 12% in u 2023, Artic hà dettu chì u so scopu più impurtante hè di aumentà u numeru di pernottamenti è i tassi di alloghju in i periodi à vene. L'attività turistica, chì hè stata improvvisamente tagliata per via di u terrimotu, hà righjuntu livelli elevati di occupazione per Antalya, Bodrum è a Regione Egea in a primavera, ma sfurtunatamenti Bursa è Uludağ anu persu u so mercatu turisticu in i paesi Balcani, è l'attività promozionale cuntinueghja à aumentà. è ritruvà a cota di mercatu persa, hà datu l'infurmazioni.

Bursa Skal L'ex presidente Gülçin Güleç hà dichjaratu chì in u 45u Cumitatu di BTSO, una pruposta hè stata fatta per stabilisce una cooperativa per i bisogni cullettivi è u reclutamentu di l'albergatori, è chì u bilanciu di BTSO hè abbastanza grande per truvà è furmà u persunale è furnisce impieghi per tutti i dipartimenti unendu l'istituzioni è chì questu deve esse utilizatu, disse chì era necessariu. Güleç hà dettu: "Ancu se u fattu chì BTSO cunsidereghja Bursa cum'è una cità industriale rende u nostru travagliu un pocu difficiule, deve esse accettatu chì ci hè una parte significativa attribuita à u turismu è chì u sustegnu di l'industria, l'agricultura è u turismu deve esse equilibratu è cresce inseme. "