Deniz Dalgıç di CHP si scontra cù e donne di Mudanya

U candidatu à u sindaco di CHP Mudanya, Deniz Dalgıç, si riuniscerà cù e donne di Mudanya per celebrà l'8 di marzu, a Ghjurnata Internaziunale di a Donna di Travaglia, apprezzà i so sforzi è i so cuntributi è enfatizarà chì si batteranu inseme per una sucità più giusta.

U prugramma di Deniz Dalgıç hà da principià u venneri 8 di marzu à 07:30 di a matina in a fabbrica Yazaki Wiring Technologies Mudanya. Dalgıç si scontra cù i travagliadori è ascolta e so cundizioni di travagliu è e so dumande.

Dalgıç, chì si uniscerà dopu à a caminata di natura cù u Gruppu di Trekking di u Cunsigliu Municipale di Mudanya à 09:00, visiterà i quartieri di Çepni, Akköy è İpekyayla più tardi in a ghjurnata è esaminà attentamente i prucessi di produzzione di e donne produttrici quì è i prublemi chì affruntà.

Dopu à l'agenda affollata, Dalgıç visitarà a Casa di Cura di Mudanya à 16:30 è scontru cù a Cooperativa di e Donne Mudanya à 18:00.

Deniz Dalgıç cuntinueghja u so prugramma u venneri 8 di marzu, visitendu i quartieri di Yörükali à 21:00 è i quartieri di Işıklı à 22:00.

U candidatu di u sindaco di CHP Mudanya, Deniz Dalgıç, in a so dichjarazione di l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna di u travagliu, hà dettu: "Se e donne di una cità ùn participanu micca à l'ecunumia è a vita suciale, u locu ùn pò micca diventà bellu o riccu. "Continueremu à luttà per e nostre donne per esse più empowered in ogni campu è per ghjunghje à u locu chì meritanu, è per e mani di e donne per toccu ogni aspettu di Mudanya", disse.