Erciyes Summit hà ospitatu i sciatori di u mondu turcu

Kayseri Erciyes A.Ş. Erciyes Türksoy Cup, urganizata da l'Organizazione Culturale Internaziunale Turca, hà riunitu ghjovani atleti di sci da u mondu turcu in cima. L'atleti di 7 paesi cumpetenu ferocemente.

A municipalità metropolitana di Kayseri Erciyes A.Ş. Erciyes Türksoy Cup, ospitata da l'Organizazione Internaziunale di a Cultura Turca, Kayseri Governorship, Nevşehir Governorship, Turkey Promotion and Development Agency TGA è Ski Turkish, hè stata urganizata in cooperazione.

Giovani atleti di Azerbaijan, Kazakistan, Kirghizistan, Uzbekistan, Turchia, Repubblica Turca di Cipru di u Nordu è Macedonia di u Nordu anu participatu à i cuncorsi in Erciyes Ski Resort, a regione Hacılar. Circa 14 atleti maschili è femini si sò disputati in e gare chì si terranu in i rami U-16 è U-60.

Dopu à e gare, medaglie è coppe sò state presentate à l'atleti chì anu successu da u guvernatore di Kayseri Gökmen Çiçek, u deputatu di Kayseri di u Partitu AK Murat Cahid Cıngı, u sindaco di Hacılar Bilal Özdoğan, Erciyes A.Ş. Hè statu presentatu da Hamdi Elcuman, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, è Sayit Yusuf, Vice Sicritariu Generale di TURKSOY.

"Ospitemu milioni di visitatori ogni annu in Erciyes"

Erciyes Inc. Hamdi Elcuman, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu in a so dichjarazione: "Ospitemu milioni di visitatori ogni annu in Erciyes. Ospitemu ancu parechje urganisazioni internaziunali. Questa urganizazione chì avemu tenutu oghje significa assai per noi. Per a prima volta, inseme à Türksoy, avemu accoltu quì i nostri fratelli, parenti è atleti di e Repubbliche Turche è e cumunità affine. Stu prughjettu chì avemu principiatu cù Türksoy in Erciyes serà un principiu. "In u futuru, urganizeremu attività suciale è sportive cù u mondu turcu sia in l'estiu sia in l'invernu", disse.

"Semu una grande famiglia"

Enfatizendu chì u mondu turcu hè una grande famiglia, u guvernatore di Kayseri Gökmen Çiçek hà dettu: "Semu una grande famiglia. Semu un grande mondu turcu. Hè veramente impurtante chì site quì oghje. Ùn avete micca ghjustu una corsa quì. Avete littiralmente gridatu l'unità è a sulidarità di u mondu turcu à u mondu. "Spergu chì sta urganizazione diventerà una tradizione è allora u mondu turcu purterà stu travagliu à l'Olimpiadi di Sport Invernali", disse.

U deputatu di l'AK Party Kayseri, Murat Cahid Cıngı, hà dettu chì u sportu hè un fattore impurtante per riunite i zitelli è l'atleti di u mondu è hà dettu: "Semu assai felici. Semu fieri di vede è accoglie i nostri figlioli è i prufessori da e Repubbliche Turche quì. Spergu chì, per via di l'accordu chì avemu ghjuntu cù u nostru Türksoy, avemu avà pensatu à tene sta bella attività ogni annu sottu u nome di a Copa Mondiale Turca. "Vulemu vedà quì l'annu prossimu in un ambiente cù più atleti", disse.

Indirizzendu à l'atleti chì participanu à l'urganizazione da e Repubbliche Turche dicendu "Benvenutu in Turchia, Kayseri", u Subsegretariu Generale di TURKSOY Sayit Yusuf hà dettu: "Durante stu tempu avemu statu cun voi, avemu vistu cumu u nostru prugramma funziona secondu u so scopu. è quantu hè utile. In questu prugramma, avemu implementatu a visione di a ghjuventù chì avemu realizatu sottu 2040-5 intestazioni in u quadru di a visione di 6 in u mondu turcu, in u quadru di a decisione presa da i capi di u mondu turcu. "Femu a so prima implementazione in Erciyes sottu u nome di Youth Winter Camp", disse.