Prublemu di trasportu risoltu in Gülnar: A nova linea di autobus hè entrata in serviziu!

Cuntinuendu u so travagliu in u centru è e zone rurali per rinfurzà l'infrastruttura di trasportu di Mersin, a Municipalità Metropolitana hà implementatu una nova linea di autobus chì furnisce u trasportu trà u centru di Gülnar è u District di Köseçobanlı, in linea cù e richieste di i citadini. Cù l'appuntamentu di u presidente Vahap Seçer; A Municipalità Metropolitana, chì hà purtatu 272 Limons à u Dipartimentu di i Trasporti per furnisce i citadini cù un serviziu di trasportu publicu più sicuru, ininterrottu è còmode, sta volta hà fattu felice a ghjente di u distrittu di Gülnar. In questu modu, u prublema di trasportu, chì hè diventatu un prublema crònicu in u distrittu, hè stata risolta, soprattuttu dopu à l'aumentu di u prezzu di u carburante, cum'è l'autobus privati ​​​​è i minibusi publichi chì furnisce u trasportu in u distrittu riduttanu l'ora di viaghju.

Kandemir: "Furnemu un trasportu di 110 chilometri trà Gülnar è Köseçobanlı".

Birol Kandemir, u direttore di a filiale di coordinazione di a municipalità metropolitana di Gülnar, hà dichjaratu chì u distrittu di Köseçobanlı hè u più grande quartiere di Gülnar è hà una populazione di circa 3, cumprese i distretti di Ilısu, Gezende è Akova. Dichjarà chì ci sò difficultà di trasportu in autobus è minibus publichi privati ​​​​, soprattuttu per via di a crisa ecunomica di l'ultimi anni, Kandemir hà dettu: "Dapoi u 500 di marzu, a nostra municipalità metropolitana hà cuminciatu à serve i citadini implementendu a linea di autobus per risolve stu prublema. U nostru autobus parte da u centru di Gülnar è visita i quartieri di Akova, Ilısu, Gezende è Köseçobanlı. "A nostra linea di serviziu hè di circa 20 chilometri di lunghezza", disse.

Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana hà implementatu stu serviziu per risolve un prublema cronica, Kandemir hà dettu: "Avemu 46 quartieri rurali. Nanzu, ci era una linea di trasportu privatu chì avemu chjamatu u vechju postu di u paese. A causa di a crisa ecunomica di l'ultimi anni, ùn ci hè quasi nimu. "A nostra municipalità metropolitana hà pigliatu una decisione assai precisa nantu à questu prublema è offre stu serviziu à a ghjente di Gülnar".

Kılınç: "Eru cuntentu cum'è un zitellu quandu aghju intesu chì questu autobus venia"

Şerife Kılınç, unu di i citadini chì hà dichjaratu ch'ella era assai felice chì a linea trà u centru Gülnar è Köseçobanlı furnia serviziu, hà dettu: "Aviu bisognu di stu serviziu assai. Tramindui a mo moglia è u mo figliolu sò morti. Ùn aghju micca una vittura è sò solu. Prima, andava da Bardat à u centru. Aghju caminatu tantu chì ùn aghju micca pussutu stà per 2 anni. Quandu aghju intesu chì stu busu cuminciò à funziunà, eru cuntentu cum'è un zitellu. Eru assai piacè. "Mi sentu cum'è s'elli m'anu datu stu autobus, piuttostu chè per serve u paese", disse.

Bal: "U nostru presidente ci hà fattu assai felici"

Ümmü Bal da Köseçoban hà dettu: "Sò assai cuntentu. L'altri autobus partenu prima. Perchè i ghjinochje mi facenu male, ùn possu micca alzà assai prestu. Era assai bè chì sta linea hè ghjunta. "U nostru presidente ci hà fattu assai felici", disse.