Karacabey hè nantu à l'Agenda di l'America

U sindaco di Karacabey, Ali Özkan, hà datu recentemente una entrevista à u New York Times, una di e principali urganisazioni internaziunali di media.

U sindaco Özkan hà scontru cù u Capu di l'Uffiziu Turchia di u New York Times, Ben Hubbard, è u Reporter Şafak Timur Özkan, chì hè ghjuntu in u distrittu per una serie d'articuli chì si focalizeghja nantu à a storia di Eskikaraağaç Stork Village, Uncle Adem è Yaren Stork.

Ben Hubbard, Capu di l'Uffiziu Turcu di l'urganizazione di stampa americana famosa in u mondu New York Times, hè ghjuntu à Karacabey cù u ghjurnalista Şafak Timur è u Fotogiurnalista Ivor Prickett è hà investigatu a storia di Uncle Adem è Yaren. A squadra hà ancu realizatu interviste cù altri paisani, in particulare Adem Yılmaz, in u paese di cicogne induve a storia hè accaduta.

UNCLE ADEM E YAREN LEYLEK UNA MARCA PER A REGIONE

Hubbard è a so squadra si sò riuniti cù u sindaco di Karacabey, Ali Özkan, in u scopu di u sughjettu è discutevanu i prughjetti è l'attività di sensibilizazione nantu à a natura, in particulare Eskikaraağaç. U sindaco Özkan hà dichjaratu ch'ellu era assai cuntentu di sta visita è li disse di diversi studii riguardanti u distrittu.

In u so discorsu, Özkan hà dichjaratu chì Uncle Adem è Yaren Leylek sò diventati un valore di marca per a regione è hà dettu: "Attualmente, centinaie di turisti venenu à Eskikaraağaç Village per vede Uncle Adem è Yaren Leylek. Questu hè un grande vantaghju per u nostru distrittu è Eskikaraağaç. "Uncle Adem è Yaren Stork sò diventati una storia chì hà iniziatu u sviluppu rurale, attirà l'attenzione à a natura è l'ecoturismu", disse.