Keşanspor hà mancatu a vittoria contr'à Feriköyspor: 1-1

A partita hè stata guardata da u sindaco di Keşan Mustafa Helvacıoğlu, u presidente di u Club Kesanspor Nehir Gergin, membri di u cunsigliu di direzzione è un grande gruppu di fan.

Un picculu gruppu di fan di Feriköyspor hè ancu vinutu à Keşan è sustene a so squadra.

E parolle di Helvacıoğlu à i fanali in i tribuni, "Prima di ghjunghje, Keşanspor ùn esiste micca, avemu creatu Kesanspor" sò stati ancu reagiti da alcuni spettatori in i tribune.

Ancu s'è a prima mità di u partitu hà vistu una lotta mutuale trà e duie squadre, nisuna squadre hà pussutu truvà u scopu chì cercanu in a prima metà, è e duie squadre si sò andate in u vestiari cun un paru senza goal.

Un ghjocu più pressatu contr'à u so avversariu in a seconda mità. In u minutu 57, u Ramazan di Kesanspor facia pressione nantu à a difesa di Feriköyspor è pigliò u ballò da u pede di Doğan di Feriköyspor è u passava à Eren, chì era ghjustu accantu à ellu. Eren hà vistu Ramazan novu. Ramazan hà tiratu da fora di l'area di penalità, Musa hà apertu u so bracciu in l'area di penalità, è quandu u ballò ghjunse à a so manu, l'arbitru Emre Koçanalı indicò u puntu di penalità senza esitazione. L'attaccante di Kesanspor Ramazan hà pigliatu a penalità è hà marcatu u so 14u gol, mettendu a so squadra avanti 1-0.

In u minutu 66, Feriköyspor hà vintu una rimessa per un disaccordu trà Eser è Sadullah durante l'attaccu di Feriköyspor à l'ala diritta. Dopu à a rimessa, Emir hà intrutu in l'area di penalità di Keşanspor da a diritta è hà marcatu u gol di a so squadra cun un colpu pulitu da a terra, facendu u score 1-1.

Siccomu nisuna squadra hà pussutu marcà un gol in i minuti rimanenti di a partita, anu lasciatu u campu cù 1 puntu ognunu è a partita hè finita 1-1.

Arbitri: Emre Koçanalı, Sadık Kaan Karakaya, Nurullah Bayram,

Keşanspor: Yusuf, Sadullah, Eser, Kerem (Eren), Semih, Mustafa (Emre Aydın), Çağrı, (Umut), Müslüm, Batuhan, Emre Aydın, Ramazan

Feriköyspor: Murat, Mustafa, Doğan (Görkem), Musa, Ömer, Yusuf, Mert (Emirhan), Berke, Burak (Güven), Emir, Selan (İsmail)

Goals: Min.57 Ramazan (penalty-Keşanspor), Min. 66 Emiru (Feriköyspor)