L'obbligatoriu di i pneumatici invernali finisce l'1 d'aprile

L'applicazione obbligatoria di pneumatici invernali per i veiculi cummirciali utilizati in u trasportu di passageri è di merchenzie da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, in cunfurmità cù a Legge di u trafficu stradale, finisce u luni 1 d'aprile.

E previsioni meteorologiche indicanu un riscaldamentu in tuttu u paese da aprile. Attendendu l'impurtanza di utilizà pneumatici adattati secondu e stagioni è ricurdendu à i cunduttori chì i pneumatici invernali deve esse rimpiazzati cù pneumatici estivi per una guida sicura, còmoda è ecunomica, i rapprisentanti di u settore anu dettu chì l'usu di pneumatici adattati per a stagione hè di grande impurtanza. principarmenti in quantu à a strada è a sicurità di i passageri, è dinò l'economia di carburante è a vita di i pneumatici.

Indicà i numerosi svantaghji di l'usu di pneumatici invernali in l'estiu, u direttore di marketing di Petlas, Esra Ertuğrul Boran, hà dettu: "Quandu u clima hè più caldu, a distanza di frenu di i pneumatici invernali aumenta, u rendiment di a tenuta di strada diminuisce è ancu aumenta u cunsumu di carburante di u veiculu; perchè i pneumatici d'invernu sò pensati per a temperatura sottu à 7 gradi. Per quessa, i pneumatici d'inguernu cuncepiti per e cundizioni d'invernu ùn ponu micca esibisce u rendiment desideratu in u clima caldu. Questu pò avè un impattu negativu nantu à a distanza di frenu è dunque a sicurezza. "In più, a materia prima di gomma molle è e caratteristiche di u mudellu aduprate in i pneumatici d'invernu causanu un usu rapidu per via di u surriscaldamentu quandu s'utilice in i mesi d'estate". disse.

Dichjarà chì i pneumatici invernali creanu un usu scomodu in l'estiu, Boran hà dettu: "L'aumentu di u cunsumu di carburante di i pneumatici invernali in l'estiu significa ancu più emissioni di gas CO2 in a natura. Pudemu cuntribuisce à a sustenibilità di a natura senza aduprà pneumatici d'invernu in l'estiu. "In più, se i pneumatici d'inguernu sò usati in l'estiu, i soni chì venenu da a strada piglianu a forma di un ronzio fastidiosu, soprattuttu sopra una certa velocità, chì riduce u cunfortu di guida", disse.