A Torre di Maiden hè stata riapertura à i visitatori da u 1 di marzu

A Direzzione di a Presidenza di u Centru di Disinformazione di u Contatore di Comunicazioni hà dettu chì a Torre di a Maiden, chì hà cuminciatu à esse restaurata in u 2021, hè stata riapertura à i visitatori da u 1 di marzu.

In a dichjarazione fatta da u Centru per a Combattimentu di a Disinformazione, hè statu dichjaratu chì a Torre di a Maiden, chì hà cuminciatu à esse restaurata in u 2021, hè stata riapertura à i visitatori da u 1 di marzu.

In u scopu di l'opere di risturazione finite, l'aghjunzione di u tettu micca uriginale in a sezione di a torre è u castellu sò stati rimossi è restaurati à u so statu originale.

"I mura di u corpu storicu di l'edificiu sò stati rinfurzati cù tensori invisibili in acciaio inox è i mura di dendanu originali di a sezione di u castellu sò stati rivelati. I mura è a cupola sò stati creati in cunfurmità cù l'uriginale, cù trasportatori di lignu nantu à u quadru di u balcone. A cupola hè cuparta di piombo, u so materiale originale. Duranti i travaglii di risturazione, u rinforzu hè statu fattu intornu à l’isula cù pali integrati azzaru-beton. U trasportu à a torre serà furnitu da Karaköy Pier. I viaghji in barca seranu realizati ogni meza ora trà 9:30 è 17:00 ogni ghjornu.