E Famiglie Martiri è Veterani si sò riuniti in a municipalità di Nilüfer Iftar

U sindaco di Nilüfer Turgay Erdem hà scontru cù e famiglie di martiri, veterani è e so famiglie à a tavola iftar. U prugramma iftar urganizatu da a municipalità di Nilüfer includeva Metin Şenol, presidente di i Veterani Disabilitati di a Guerra Turca, l'Associazione Vedove Martiri è Orfani, Adem Erdem, Presidente di l'Associazione Veterani di Combattimentu Turcu, Nevin Fırtına, Presidente di u Dipartimentu di Pulizia di Bursa Martiri è Famiglie di Veterani Solidarietà Associazione, CHP Bursa Deputatu è Membru di u Cunsigliu di u Partitu Orhan Sarıbal. , CHP Bursa Deputati Nurhayat Altaca Kayışoğlu, Hasan Öztürk, CHP Bursa President Provincial Nihat Yeşiltaş, CHP Nilüfer District Chairman Özgür Şahin, CHP Nilüfer Sindaco Özgür Şahin, CHP Nilüfer Sindaco Candidatu Ömir Deray assistitu.

U presidente Turgay Erdem hà riunitu cù e famiglie di martiri è veterani prima di iftar. sohbet fattu. A notte hà cuminciatu cù a recitazione di u Sacru Coran, e preghiere sò state fatte inseme è u digiunu hè stata rotta. Parlendu dopu à a cena iftar, u sindaco di Nilüfer Turgay Erdem hà dichjaratu ch'elli eranu onorati di esse à a stessa tavola cù e famiglie di martiri è veterani durante u mese santu di Ramadan. Nutendu chì i martiri è i veterani ùn si scurdanu micca di i sacrifici chì anu fattu per u paese, u presidente Turgay Erdem hà dettu: "Se vivemu in un paese liberu è indipendente oghje è a nostra bandiera cuntinueghja à sbattà, ùn ci scurdemu micca chì l'avemu duvuta à u nostru paese. martiri e veterani. Crescemu i nostri figlioli cù l'amore di u nostru paese, nantu à i passi di Mustafa Kemal, è cù a memoria di i nostri martiri è veterani, è continueremu à fà. Siete e nostre famiglie chì hà criatu sti nostri eroi è hà datu martiri per sta terra. Hè un onore per noi di esse à a stessa tavola cù voi è i nostri veterani eroici sta sera. Pudemu micca esse capaci di allevà u dulore chì avete, ma vogliu chì sapete chì simu sempre cun voi è sparte u vostru dulore. U vostru; Avete u dirittu annantu à ogni citadinu chì vive in stu paese. Dunque, scusate. U nostru desideriu maiò hè chì tutti campanu in pace è fratellanza in sta bella terra. Mi inchinu cun rispettu à i sacri ricordi di i nostri martiri. "Vogliu di novu a misericordia di Diu à tutti i nostri martiri è tutti i nostri veterani morti", disse.

Metin Şenol, presidente di l'Associazione Turca di Veterani Disabilitati di Guerra, Martyr Widows and Orphans Association, Adem Erdem, Presidente di l'Associazione Turca di Veterani di Combattimentu, è Nevin Fırtına, Presidente di l'Associazione d'Assistenza di Famiglie di Martiri è Veterani di u Dipartimentu di Pulizia di Bursa, anu dichjaratu ch'elli anu assistitu à notte cum'è famiglia è ringraziatu a municipalità di Nilüfer. I presidenti di l'associu toccu i prublemi sperimentati da e famiglie di i martiri è di i veterani è anu indicatu chì questi prublemi devenu esse spressi è risolti in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia.

A notte, i presidenti di l'associu anu ringraziatu Turgay Erdem per u so sustegnu dendulu fiori è una placca.