Situ speciale per i marmuratori da a municipalità di Talas

Parlendu à l'apertura di a cerimonia tenuta à l'entrata di u Distrittu Başakpınar à u 20u chilometru di a strada Kayseri-Malatya, u presidente di a Camera di Marble Halit Suvar hà dettu: "Cù l'acquistu di a terra da u Real Estate Naziunale da u Signore Mustafa Yalçın è l'offerta, a strada per i nostri cummercianti di marmura hè stata aperta è ringraziu à Diu chì avemu ghjuntu à oghje. "Vogliu ringrazià di tuttu u mo presidente Yalçın". disse.

"UN SERVIZU ASSOLUTAMENTE IMPORTANTE PER KAYSERİ"

U sindaco di Talas, Mustafa Yalçın, hà datu infurmazioni nantu à u situ industriale di Mermerciler è hà dettu: "Serà custituitu da 212 mila metri quadrati di superficie è hà 155 sezioni indipendenti è edifici amministrativi. Inseme cù u nostru stimatu MP Bayar Özsoy, avemu custruitu u situ di i rivenditori di l'auto, u situ di i rivenditori di carbone di legnu, u situ di i rivenditori di a stampa, u situ di i rivenditori di rottami, u situ di i rivenditori di merci d'acciaio, u situ di i rivenditori di pelle, u situ di i pescatori è infine u situ di i rivenditori di materiale di custruzzione. "Credu veramente chì questu hè un serviziu assai impurtante per Kayseri". disse.

"A REGIONE ERA QUELL'A NOSTRA POPULA ABBIA BISOGNA"

"Avemu fattu tuttu ciò chì pudemu per i nostri citadini". U sindaco Yalçın hà dettu: "Ùn solu custruisce strade, asfaltu è canali, ma ancu esse inseme cù i nostri cummercianti hè diventatu una tradizione chì principia cù u nostru Ministru Özhaseki. A ghjente di sta regione guadagna a so vita da e petre. A maiò parte di i nostri citadini di Başakpınar sò pruduttori di marmura. Intantu, avemu apertu u Centru di Restaurazione Talas inseme cù l'Università di Kayseri per furmà i maestri di restaurazione. Siccomu i cummercianti di marmura vivevanu luntanu in a cità, avianu bisognu di un ambiente di travagliu còmode. Stu locu hè diventatu un must. Vogliu ancu ringrazià u nostru Ministru Mehmet Özhaseki per u so sustegnu. "Spergu chì serà finitu u più prestu pussibule è seremu inseme à a so apertura".

"YALÇIN MAYOR ESTÀ CU NOI DA 30 ANNI"

Kayseri Chambers of Tradesmen and Craftsmen Union President Şeyhi Kolayı è Kayseri Chamber of Commerce Ömer Gülsoy hà dettu à u sindaco Yalçın: "Avete statu cun noi, i nostri cummercianti, per 30 anni". U diputatu di u Partitu AK Kayseri u Signore Bayar Özsoy hà ancu ringraziatu.

"KAYSERİ hè assai furtuna in a municipalità"

Infine, u Vicepresidente di u Partitu AK, Mustafa Elitaş, hà dettu chì Kayseri hè una cità furtunata in termini di sindaci è hà dettu: "Ci hè una tradizione assai bella in Kayseri. Hè sempre stata una di e pruvince furtunatu in quantu à merre. Unu di i primi picculi siti industriali custruiti in Türkiye hè in Kayseri. Avemu purtatu cun noi una struttura chì pò esse un esempiu per Turchia. Hè assai impurtante chì u nostru caru fratellu Mustafa Yalçın, chì hà travagliatu cum'è municipalità per parechji anni, hà custruitu u situ di Mermerciler quì cù a so cunniscenza è hà riunitu i cummercianti è hà creatu un indirizzu. "Comu riunitemu i posti di travagliu quì, pensu chì duvemu riunisce l'allianza di u populu in e municipalità è cuntinuà i servizii, è spergu chì serà benefica". disse.