Tatar hà chjamatu l'affari turchi-tedeschi per investisce in Cipru in Berlinu

In più di u presidente Ersin Tatar, u ministru di u Turismu è l'Ambiente Fikri Ataoğlu, l'ambasciadore turcu in Berlinu Ahmet Başar Şen, u rappresentante di TRNC Berlin Beniz Uluer Kaymak, u presidente di u Cunsigliu Globale di i Ghjurnalisti (KGK) Mehmet Ali Dim è l'affari turchi è tedeschi anu assistitu à a riunione. urganizata da TDU.

U presidente di TDU, Remzi Kaplan, chì hà fattu u primu discorsu à l'apertura di a riunione, hà nutatu chì, cum'è persone d'affari in Berlinu, eranu pronti à investisce in Cipru è hà datu infurmazioni nantu à l'attività realizate da l'imprese in Germania, induve 3.5 milioni. I citadini turchi campanu. In u so discorsu, u presidente di a KGK, Mehmet Ali Dim, hà datu infurmazioni nantu à u cunsigliu è hà nutatu chì anu fattu i so megliu sforzi attraversu a diplomazia media per prumove a TRNC è assicurà a so ricunniscenza in l'arena internaziunale. Dichjarà chì anu apprezzatu è sustene i sforzi di Tatar in questu sensu, Dim hà ringraziatu a delegazione TRNC per l'ospitalità dimustrata da TDU è Famiglia Ocak in u prugramma di Berlinu, chì hè una estensione di questi sforzi. Hüseyin Baraner, Segretariu Generale di u Forum Turisticu Mundiale di Sister Cities, hà ricurdatu chì i Turchi generalmente travagliavanu cum'è travagliadori in fabbriche quandu sò ghjunti per a prima volta in Germania, è hà dettu: "Oghje, vecu chì i Turchi chì campanu quì sò ghjunti in lochi impurtanti, stabilivanu fabbriche è diventenu impiegatori, è sò fieru di questu ".

L'ambasciadore di a Republica di Turchia in Berlinu Ahmet Başar Şen hà ricurdatu ancu chì l'annu passatu anu celebratu u 100 anniversariu di a Republica di Turchia è u 40 anniversariu di a TRNC. Apuntendu chì u prublema di Cipru hè di grande impurtanza per i Turchi, l'Ambasciadore Şen hà dettu chì sustene u mudellu di suluzione di dui stati presentati da u presidente Ersin Tatar per risolve u prublema di Cipru. L'Ambasciadore Şen hà dichjaratu chì u so desideriu più grande hè chì a TRNC sia ricunnisciuta è ghjunghje à u locu chì si merita, aghjustendu chì u rinfurzamentu di a TRNC hè trà i so scopi prioritari. U Ministru di u Turismu è di l'Ambiente Fikri Ataoğlu hà dichjaratu ch'elli cercanu di prumove u paese in u megliu modu pussibule à a fiera annuale di Berlinu è hà dichjaratu ch'elli facenu u so megliu per sviluppà u turismu di u paese sottu embargu inghjustu. Enfatizendu chì a Patria Turchia sta da u populu turco-cipriota in u campu di u turismu, cum'è in ogni campu, u Ministru Ataoğlu hà dumandatu à l'imprese in Germania per vene in TRNC è cuntribuisce à u sviluppu di u turismu.

U presidente Ersin Tatar hà nutatu chì a TRNC hè sempre stata una parte integrante di Turchia è hà dichjaratu chì l'affari turchi in Germania sò avà capaci di dirige l'ecunumia tedesca. U presidente Tatar hà dichjaratu chì quasi 5 milioni di turisti venenu in u paese da a Germania ogni annu è hà dumandatu à l'affari turchi in Germania per cuntribuisce à u sviluppu di u turismu di u paese. Apuntendu chì TRNC hà una storia assai ricca è artefatti, u presidente Tatar hà dettu: "Malgradu l'ostaculi, avemu pigliatu a strada, simu in a nostra strada, Turchia hè da u nostru latu". In riferimentu à a visita di u presidente tedescu Steinmeier à a parti greca miridiunali in u frivaru, u presidente Tatar hà dettu: "Puderanu micca ricunnosce, questu hè a so vergogna. Ancu s'ellu dicenu micca à u pianu Annan, continuemu à esse vittimi di embargu inghjustu. ." Enfatizendu chì u presidente tedescu deve ancu visità elli è chì micca solu i Grechi campanu nantu à l'Isula, u presidente Tatar hà dichjaratu chì a realità di Cipru deve esse ben cunnisciuta è chì ognunu deve vede chì ci sò dui stati uguali in l'Isula. Sottulineendu chì ùn anu mai rinunciatu à a so visione di una suluzione di dui stati, u presidente Tatar hà dichjaratu chì a Republica Turca di Cipru di u Nordu hè ancu impurtante per a sicurità di Turchia in a Patria Blu in u Mediterraniu. Nutendu chì a parti greca miridiunali hà fattu una parte di a Grecia, u presidente Tatar hà ricurdatu chì l'isula di Cipru era una parte di l'Imperu Ottumanu. U presidente Tatar hà spressu a so speranza chì a Republica Turca di Cipru di u Nordu serà ricunnisciuta in un futuru vicinu è chì agiscenu in piena armunia cù a Patria Turchia per fà questu.

Ricordendu chì ancu chì i Turchi Ciprioti anu dettu "sì" à u pianu Annan, a parti greca meridionale hè stata unilateralmente ammessa à l'Unione Europea, u presidente Tatar hà dettu chì l'embargo inghjustu cuntinueghja à esse impostu à u populu turco-cipriota è questu hè inacceptable. U presidente Ersin Tatar hà rimarcatu chì a parte greca vole suldati zero è guaranzia zero, è hà sottolineatu chì a prisenza di i suldati turchi in l'Isula è a guaranzia di Turchia sò linee rosse è chì ùn anu mai cumprumissu in questu. U presidente Tatar hà aghjustatu chì, cum'è TRNC, volenu stabilisce relazioni più strette cù a Germania.