Tofaş hà ottenutu un successu finanziariu è operazioni in 2023

A cumpagnia di l'automobile leader in Turchia, Tofaş, ottenga risultati di successu cummerciale in 2023, cù u so approcciu di sustenibilità è a cunniscenza basatu annantu à l'innuvazione; Cuntinueghja i so investimenti in R&D, trasfurmazioni digitale, servizii di mobilità è sviluppu di cumpetenze di l'impiegati.

In u rapportu; In u 2023, quandu u mondu di l'automobile cuntinueghja à cambià rapidamente cù i sviluppi tecnologichi è e cundizioni ecunomiche è una intensa cumpetizione, Tofaş continuerà à creà valore ecunomicu, pruducerà prughjetti chì sustenenu u sviluppu suciale, creanu valore per i so stakeholders migliurendu constantemente l'ambienti, i sociali è i sociali. a prestazione manageriale, in u scopu di i so Obiettivi di Sviluppu Sostenibile. Hè statu enfatizatu chì hà da cuntinuà à cresce.

U presidente di Koç Holding è Tofaş, Ömer M. Koç, in a so valutazione in u scopu di u rapportu annuale, hà dettu chì a cumpagnia cuntinua u so rendimentu di successu è hà dettu: "Tofaş face passi fermi versu u futuru cù a so capacità di gestisce dinamiche chì cambianu rapidamente, cumpetenze corporative sviluppate cù un approcciu di sustenibilità, investimenti stabili è competitività. "Ci preparamu per u futuru cù prugrammi cumplementarii cum'è a trasfurmazioni digitale, l'innuvazione è a trasfurmazioni di carbone", disse.

Addendu chì ci era un accordu quadru firmatu trà Koç Holding è Stellantis Group in marzu 2023 è un accordu di compra trà Tofaş è Stellantis Turkey in lugliu, Koç hà dettu: "Questa cooperazione strategica assai impurtante riflette a grande fiducia di Koç Holding è Stellantis in u futuru. di u nostru paese.» Hè una cunferma forte. "Asperemu chì sta transazzione, chì hè sottumessa à l'appruvazioni regulatori, cumprese l'appruvazioni di l'Autorità di a Cumpetizione, sia cumpletata in 2024", disse.

"L'OBJECTIU DI TOFAŞ hè 2030 PERCENT REDUCTION CARBON IN 50"

Cengiz Eroldu, CEO di Tofaş, hà dettu: "2023 hè passatu in a nostra storia cum'è un annu impurtante in u quale avemu fattu passi assai impurtanti per u nostru futuru è ottenutu risultati di successu cummerciale per a nostra cumpagnia. "In u periodu à vene, mantenemu a nostra pusizione forte cù a nostra sperienza è e cumpetenze constantemente sviluppate, è cum'è Tofaş, continueremu à esse u principale attore di u nostru paese è rompe e regule in a trasfurmazioni sperimentata da l'industria automobilistica".

Eroldu hà ancu nutatu chì Tofaş hà u scopu di ottene una riduzione di u 1 per centu di carbonu per u 2 in Scope 2030 è 50, principalmente cù prughjetti di efficienza energetica, produzzione è usu di l'energia solare, è hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente: "Avemu u scopu di esse nettu zero carbonu in 2050. . Cum'è una parte di u prugramma di cunversione di carbone, chì include passi concreti è applicabili iniziati da Koç Holding per luttà contra a crisa climatica, avemu unitu à l'iniziativa internaziunale "Science-Based Targets Initiative", chì hà u scopu di eliminà l'effetti negativi di a crisa climatica. Cum'è Tofaş, continueremu à esse u primu attore in u nostru paese in a trasfurmazioni sperimentata da l'industria di l'automobile. Cum'è una di e prime 3 fabbriche di u gruppu Stellantis, simu in prima linea in indicatori cum'è a sicurezza di u travagliu, a qualità è l'efficienza. , mentre chì furnisce un travagliu sicuru è sanu chì sustene l'apprendimentu è u sviluppu per tutti i nostri impiegati Consideremu a creazione di un ambiente cum'è una di e nostre rispunsabilità principali. D’altronde, i nostri prughjetti in i campi di u sportu è di l’educazione, chì sustenenu l’educazione sana è attrezzata di i ghjovani generazioni, mantenenu a so priurità in quantu à cuntribuisce à u sviluppu suciale ». Finì e so parolle dicendu.