Campionatu Turcu di Endurance Equestre Tenutu in Kocaeli

"Kocaeli, a Capitale di u Sport", chì hà accoltu campiunati naziunali è internaziunali cù u travagliu di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, in u campu di u sport, hà ancu ospitatu e Competizioni Equestre di Endurance di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli. U Campionatu Turcu di Endurance Equestre, urganizatu da a Federazione Equestre Turca è ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, hè statu tenutu in u campus di Gebze Equestrian Sports Club Equestrian Endurance, Istanbul Park Orman. 22 cavalli è atleti di 65 clubs anu participatu à u campionatu, chì era eccitante è cumpetitivu basatu annantu à u rendiment.

KOCAELI, A CAPITALE DI SPORTI È ATLETI

U presidente di u Club Equestre di Gebze, Halit İpek, hà dichjaratu chì anu aumentatu a barra è u successu cù più urganisazioni ogni annu cù u sustegnu di u presidente Büyükakın cù a visione di Kocaeli cum'è a capitale di sport è atleti. U nostru sindaco di a municipalità metropolitana Tahir Büyükakın, chì ùn hà mai risparmiatu u so. supportu per assicurà chì a filiera Equestrian Endurance hè stata tenuta in u campus di Istanbul Park Orman, u nostru presidente di a Federazione Equestre Turca Hasan Engin Tuncer, u presidente di a Federazione di Clubs Sportivi Dilettanti Kocaeli Murat Aydın è u Capu di u Dipartimentu di Ghjuventù è Sport Ali Yeşildal, chì hà participatu. "Vogliu ringrazià l'arbitru è u cumitatu veterinariu, i nostri atleti è cavalli per i so cuntributi", disse.

PREMIU À L'ATLETI RAGGIUNTI

Mentre chì a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà furnitu ogni tipu di supportu per tutti l'atleti è i participanti in i cuncorsi tenuti in tempu chjaru è assolellatu, a terra molle di a strada di a corsa hà ancu permessu à l'atleti è i cavalli di avè una corsa assai piacevule. I cavalli currianu nantu à un totale di 2 chilometri di pista in e razzii di 120 ghjorni, induve i vincitori di i cuncorsi presentavanu imagine culurite è sò stati premiati. I cavalli, chì sò stati verificati da un veterinariu dopu ogni 40 chilometri, puderanu cuntinuà a corsa se e so cundizioni di salute permettenu. I presidenti di u club, l'atleti è e so famiglie anu vistu e gare basate in u performance. À a fine di e corse, i premii sò stati presentati à l'atleti vincitori da i membri di u protocolu.

L'atleti chì vincenu i cuncorsi eranu i seguenti:

20 Km AD K (Qualificazione)

1- Alperen Demir / Ak Tolgalı

2- Ulrike Nöth / Alula

3- Polat Yavuz / Arapadem

4- Cem Çavuşlu / Büyük Selluma

5- Bengisu Altınköprü / Gloria

6- Ebru Kendi / Gökbey

7- Pınar Eroğlu / Güdük

8- Şakir Tarık Çakır / Da Isparta

9- Kadir Fedai / L'omu in fuga

10- Nihat Eray Torun / Tokyo

11- Mustafa Özlütürk / Zirvezra

12- Erkan Demir / Altay

13- Özgür Aslan / Adinhan

14- Zeynep Çavuşlu / My Bead

15- Kayra Aranmış /Cındy

16- Mustafa Aras Ünal / Don Diego

17- Nazlı Özyavru / Lale Era

18- Turan Bahadır Torun / Roadrunner

19- Erdal Bülbül / Ferru

20- Savaş Baytok / My Sijan

21- Mina Beren Gültekin / Spiritu

22- Toprak Ali Alcan / Suvarkaya

23- Esma Çetin / Şanlı

24- Kemal Kargılı / Marinaru

25- Malika Şirin / Zidan

26- Melike Concept / Pich Edmund

IN CATEGORIA K1 (40 KM)

1- İrem Kavraz /Lavinia

2- İsmail Can Çetinkaya / Sakarya

3- Fatih Aslan / Özkara

4- Ömer Atar / Akiona

5- Mehmet Turna / İlkateş

IN CATEGORIA K2 (60 KM)

1- Mete Aysel / Mika

2- İsmail Varol / Tulpar

3- Hüseyin Berat Kömür / Camuzdevranı

4- Ferhat Büşra Deler / Ala

5- Cem Çapur / Disastru