Erdinç Keskin: "Ùn ci hè micca putere altru chè a vuluntà di u populu"

U presidente di u distrettu di Payas di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Erdinç Keskin hà celebratu l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cun un missaghju.

Enfatizendu chì a basa di a libertà, l'ugualità è a ghjustizia hè a sovranità naziunale, u sindaco Keskin hà dettu: "U 23 d'aprile hè u simbulu di a vulintà chì accetta chì ùn ci pò esse altru putere chè a vuluntà di u populu. "U 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli hè un ghjornu chì Ataturk hà rigalatu à tutti i zitelli di u mondu", disse.
U sindaco Keskin hà ancu felicitatu i zitelli chì anu sentitu u dulore di u terrimotu di u 6 di ferraghju in i so cori è hà dettu: "Sentimu u so dulore in i nostri cori. Hè u nostru scopu cumunu di custruisce un paese per i nostri figlioli induve a miseria, a miseria è a viulenza finiscinu è induve si ponu campà in pace senza preoccupassi di l'avvene. "Cummemu cun rispettu tutti i nostri martiri è veterani chì anu battutu per l'indipendenza, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, è felicitamu u 104 anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cù i mo sentimenti più sinceri, ", disse.