13 Detenuti in un incidente di telecabina di Antalya!

U Ministru di a Ghjustizia, Yılmaz Tunç, hà annunziatu chì un ordine di detenzione hè statu emessu per 13 suspettati in u risultatu di l'investigazione realizata in u scopu di l'inchiesta di l'accidentu di funivia accaduta in u distrittu Konyaaltı di Antalya.

U Ministru di a Ghjustizia Yılmaz Tunç hà annunziatu chì un ordine di detenzione hè statu emessu per 1 suspettati in quantu à l'incidentu in u quale 17 citadinu hè mortu è 13 citadini sò stati feriti per via di u quali u palu di funivia di a linea di funivia Sarısu-Tünektepe opera in u distrittu Konyaaltı di Antalya. ruttu è una di e cabine cascò.

U Ministru Tunç hà dichjaratu chì, in u scopu di l'inchiesta, un cumitatu custituitu da 1 esperti di salute è sicurezza di u travagliu, 1 esperti di machini è 2 espertu elettricu, sottu a coordinazione di 2 Procuratore Pùblicu Capu Diputatu è 1 Procuratore Publicu, hà realizatu una investigazione di a scena di crimine. è u travagliu di scuperta per determinà a causa di l'incidentu è i rispunsevuli.

Annunziendu u rapportu preliminare in quantu à a causa di l'accidentu di funivia, u Ministru di a Ghjustizia Yılmaz Tunç hà dettu: "Si cunsidereghja chì u palu di trasportu hè statu rottu à u puntu di cunnessione per via di l'insufficienza / corrosione di i fasteners à i punti di cunnessione di u cable. i pali di trasportu di l'auto è i sistemi di puleggia danneggiati nantu à i pali di trasportu ". disse.

U Ministru Tunç hà dettu ciò chì segue nantu à a decisione di detenzione:

"Hè statu determinatu chì l'impresa pertinente ùn avia micca un pianu d'azzione d'emergenza è di evacuazione, è un ordine di detenzione hè statu emessu per 13 suspettati, cumprese a cumpagnia chì opera a linea di funivia in questione è l'impiegati è l'impiegati di a cumpagnia rispunsevuli di u mantenimentu. è a riparazione di a linea di funivia ".