23 d'aprile Entusiasmu in i Club di i zitelli

23 d'aprile L'entusiasmu di a Sovranità Naziunale è di a Ghjurnata di i zitelli hè statu sperimentatu in i club di i zitelli di a Municipalità di Çayırova. I spettaculi preparati da i zitelli di Çayırova chì sò stati educati in i club di i zitelli di a Municipalità di Çayırova sò stati seguiti cun grande interessu è apprezzamentu. I zitelli di Çayırova, chì si preparavanu per u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cù spettaculi culuriti, anu ricevutu grandi applausi da l'adulti chì li fighjenu. U sindaco di Çayırova Bünyamin Çiftçi, chì dà una grande impurtanza à u sviluppu fisicu è mentale di i zitelli, chì sò u futuru di Çayırova, è chì mobiliza tutte e risorse di a municipalità in questa direzzione, hà seguitu i spettaculi preparati da i zitelli cun interessu, è toccu nantu à i seguenti in u so discorsu à u prugramma di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli;

"MANTENEREmu A NOSTRA REPUBBLICA VIVA PER SEMPRE"

"Questa settimana include un ghjornu assai speciale per a nostra sovranità naziunale è i nostri figlioli. Felicita à i nostri figlioli, chì sò a guaranzia di u nostru avvene, u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. Vivemu in una geografia assai bella è simu inseme cum'è fratelli. Esprimemu a nostra gratitùdine à Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme, chì ci anu aiutatu à ottene a nostra indipendenza è campà liberamente è demucratica. Ricordemu i nostri veterani è martiri cun gratitùdine. Ci sforzemu di stabilisce a pace è a tranquillità invece di a guerra in tuttu u mondu. Mantenemu a nostra Republica, chì hè a fiducia di u grande capu Atatürk, i so cumpagni d'arme, è tutti i nostri martiri, vivi per sempre è per sempre.

"SIAMO SEMPRE LÀ PER LUI"

Celebreremu u 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli, chì hè a tappa più impurtante di a nostra Republica è hè presentata à tutti i zitelli, è avemu principiatu l'attività oghje. Cum'è a municipalità di Çayırova, avemu fattu un travagliu senza precedente per l'ultimi 5 anni. In tutte e nostre case di cunniscenza, pigliamu i nostri figlioli da a scola pre-scola è sò sempre cun elli finu à ch'elli entranu in l'università. Avemu statu è continueremu à esse per i nostri figlioli per sviluppà e so cumpetenze persunali è preparalli per u futuru in u megliu modu pussibule.

"Preparemu a nostra ÇAYIROVA PER DUMANE"

Per d 'altra banda, sustenemu i nostri figlioli in 9 rami sportivi diffirenti per u so sviluppu fisicu. Fighjuleremu e belle attività preparate da i nostri figlioli. I nostri zitelli sò u nostru avvene, li amemu assai, amemu assai a nostra Çayırova. Continueremu à furnisce boni servizii per preparà Çayırova per u futuru. Attachemu una grande impurtanza à e nostre case d'infurmazione. "Travaremu duramente inseme è prepararemu i nostri figlioli è Çayırova per u futuru". Dopu à u discorsu di u sindaco Çiftçi, i spettaculi preparati da i zitelli di Çayırova sò stati guardati cun grande admirazione da u protocolu è i genitori.