29 Detenutu in "Crypt-32" da l'Affari Interni

U Ministru di l'Affari Interni, Ali Yerlikaya, in u so postu nantu à u so contu di e social media, hà dichjaratu chì 6136 suspettati chì sò stati trovati implicati in l'omicidiu intenzionale, tentativu d'assassiniu, periculu intenzionale di a sicurità generale, danni à a pruprietà, opposizione à a Legge N ° 32, a pruduzzione è u cummerciu di droga, minacce è insulti sò stati chjappi.

I suspettati, chì sò stati catturati durante l'operazioni realizate trà l'8-17 d'aprile, anu pruvatu à tumbà deliberatamente un omu d'affari chjamatu MA, una sparatoria in u locu di travagliu di l'imprenditore O.Z in Esenyurt, una sparatura in a residenza di l'affari O.Z in Avcılar, Esenyurt. Anu realizatu u rapimentu di a persona chì l'imaghjini sò stati riflessi in a stampa in Istanbul, a morte di DE in Kağıthane, u lanciamentu di una granata di manu in u parking di Mert Yediemin, anu acquistatu 30 pistoli pronti à vende per esse distribuiti. à i membri di l'urganisazione in Eyüpsultan, è anu pruduciutu l'armi cumminendu assai parti di l'arme Informendu chì e so azzioni sò state rilevate, Yerlikaya hà dichjaratu chì 34 pistole senza licenza, 2 pistole automatiche senza licenza, i veiculi utilizati in 3 diverse azzioni in quistione è 3. targhe false usate in i veiculi, diverse quantità di droghe imballate pronte per a vendita, scale di precisione, una grande quantità di valuta straniera è lira turca sò stati sequestrati.

U Ministru Yerlikaya hà dettu: "Vogliu chì a nostra amata nazione sappia chì elimineremu l'urganisazioni di u crimine organizzatu cù u sustegnu è e preghiere di u nostru populu. Ùn puderanu micca rifuggià in i nostri carrughji. "U purteremu à a ghjustizia". disse.

https://twitter.com/AliYerlikaya/status/1781186064910000267